close
標題:

我唔知我入邊間中學好?(20點)

發問:

我係精英班,我唔想入英文中學,唔要直資. 選那一間中學好??!! 我科科都係A/B. 要(沙田區)(老師要好人) THX~ 更新: 如果band1入邊間中學好? 咁band2入邊間中學好?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

沙田區中文中學排名 (Top 6) - 會考6科考獲14分或以上比率計算 保良局胡忠中學 馬鞍山聖若瑟中學 樂善堂楊葛小琳中學 佛教覺光法師中學 馬鞍山崇真中學 梁文燕紀念中學(沙田)

其他解答:

沙田崇真中學(band1) 沙田蘇浙公學(band1) 沙田官立中學(band1) 沙田官立中學(band1&2) 沙田循道衛理中學(band2) 仁濟醫院董之英紀念中學(band2)|||||唔好意思,我個人認為以你的成績入鄭榮之不錯 點解唔入英中呢? 或者你可以去遠少少 信義
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()