close
標題:

我想問下呢種成績,可以入到咩中學(葵青區)急!!!!!

發問:

5年級唔多好中:b英:c數:b+常b+音:a-視覺藝術:a-普通話:a體育:b+資訊科技:a操行:3a1b6年級(第一次)中:b+英b數:a常:b+音:a+視範藝術:味知普通話:a+資訊科技:a+操行:4a唔知可唔可以入到band1尾因為我間小學都係band2中到頭我有超多課外活動:風記,圖書館領袖生,IT組.數瑪短片,童軍,馬賽克計劃,語言特工,個人朗誦等等(唔想打啦)正係IN運動攞左2個亞軍囉要比d中學我選不過唔想入女校囉最好要葵青區~~!荃灣有的話,比一,兩個我就好啦因為我住呢到無咩車去荃灣唔使比band3... 顯示更多 5年級唔多好 中:b 英:c 數:b+ 常b+ 音:a- 視覺藝術:a- 普通話:a 體育:b+ 資訊科技:a 操行:3a1b 6年級(第一次) 中:b+ 英b 數:a 常:b+ 音:a+ 視範藝術:味知 普通話:a+ 資訊科技:a+ 操行:4a 唔知可唔可以入到band1尾 因為我間小學都係band2中到頭 我有超多課外活動:風記,圖書館領袖生,IT組.數瑪短片,童軍,馬賽克計劃,語言特工,個人朗誦等等(唔想打啦)正係IN運動攞左2個亞軍囉 要比d中學我選 不過唔想入女校囉 最好要葵青區~~! 荃灣有的話,比一,兩個我就好啦 因為我住呢到無咩車去荃灣 唔使比band3的比我啦== 因為我覺得唔會入band3挂.... 更新: 6年級攞左全級第3嫁....

最佳解答:

不如入可風,因為可風好重視你果D課外活動~成績方面雖然唔係好好,但係仍然好機會GA~ 葵青區既學校比起上黎冇荃灣咁好,但係你都試下啦:)

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()