close
標題:

好矛盾..請幫幫忙!!!..關於咖啡!

發問:

我係一個好鐘意飲咖啡既人.. 但係呢.. 我次次飲親咖啡.. 唔係頭暈..就頭痛..唔係頭痛..就胃痛= = 琴日飲完杯expresso.. 仲三樣一齊黎=_= 唔知點解仲搞到好眼訓= = 但係就當然訓唔著啦..=3= 跟住今朝..我又飲多杯m 記既凍咖啡.. 跟住..又再頭暈啦= = 我知我咁飲就好似真係唔係好鍚身... 但係..我又真係好鐘意飲咖啡= = 同埋..都有研究話咖啡其實對人係好的.. 但係我咁樣..= = 點算好= = 請大家幫幫忙><"!! 更新: 但我飲完starbucks 既expresso 都暈左好耐>

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我係做咖啡嘅 亦係由從來唔飲至慢慢喜歡 咖啡係可以促進新陳代謝 當然無節制咁飲一定會有反效果 (食咩都係架啦) Expresso係最濃嘅咖啡 如果你飲完會唔舒服 建議你由最淡嘅開始試 1. Mocha 2. Latte 3. Iced Coffee 4. Flatwhite 唔關邊間咖啡店嘅問題 一步一步嚟 令自己個胃適應咗就可以

其他解答:

你咁鍾意飲咖啡,叫你放棄則很難,可能你是寒底或胃寒,不要再飲M記的凍咖啡了,那是咖啡水嚟嘅,不夠?.建議你改飲蒸溜咖啡如炭燒,當然藍山最好喇.又或UCC品牌的各種咖啡產品.最好落COFFEE MATE,CREAM或鮮奶,不可落花奶或淡奶,可能對胃有影响.願你能永遠享受靚咖啡.飲杯!|||||詢問醫生.
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()