close
標題:

我應該報甚麼中學?(shatin)

發問:

我讀緊P.5,系沙田崇真學校,要升P.6 我五年班D成績如下: 中文:A 英文:B 數學:B 常識:A 普通話:A 視藝:B 音樂:B 聖經:A 體育:A 資訊與通訊(我唔知叫咩,系I.C.T.):A 操行:A- 我D普通話系全級第一名,但系好唔好彩,英文差一分就A 我想問我應該報咩中學?班主任話我響班到都算BAND1B~BAND1C 我自己系比較心儀呂明才,但擔心入唔到,仲有沙田蘇浙。 有人建議我去搏呂明才及循道衛理…… 我本身中意聖羅撒,但系女校我又唔系幾中意(好入D)當然拔尖果D除外啦! 望高人為我指點一下方向…… 仲有我想問,依家努力仲趕伍趕得切? 更新: 我覺得我會中意呂明才……其中一點系因為校服靚…… 唔知要唔要北5上成績?果陣時我英文唔合格……(因為之前鄉大陸讀書,但我爹地同媽咪都系香港人) 如果我想入呂明才要提高幾多? 我地今次升中,有一個學長BBAA,派左去馬崇…… 仲有,kun******唔知你可唔可以北多D意見我?唔該曬!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如果你係沙田區 就可以搏好多中學,因為沙田係good區,抽獎一定入到英中 不但曾記要前五名先有機會wo. 你可以試沙偱,沙浙(好大機會入到) 唔多林漢光住,因為抽獎放係前三就80-90%入到(前二就99%入到)

其他解答:

本人係沙田蘇浙讀F.2 你想入沙蘇簡直係easy job 至於聖羅撒就要英文好勁,難入d 呂明才係band1a,難入d 循道衛理都幾easy *以上所有都系以你現在成績泥講 2013-07-18 20:04:16 補充: 沙蘇入學標準好低架咋|||||呂明才 循道衛理 沙田崇真學校|||||呂明才!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!|||||如果你要去呂明才,你英文要努力d 但都可以搏下 沙田蘇浙你有十成八九都入到(以現在成績泥講) 我之前都係讀沙田崇真學校, d Miss 同 a Sir都話我入到BAND1頭 但係我現家入左馬崇......|||||蘇浙都幾重視普通話,你應該有優勢。 至於呂明才,我當年第一志願派入去,冇報面試,成績唔係最尖果批,但都ok見得人,所以真係睇運氣。
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()