close
標題:

我係band幾? (小學->中學)

發問:

中文C 英文B 數學A 常識B 普通話C 音樂B 體育B 美勞C 電腦A 更新: 我考全級77/198 雖然我英文係B 但分grade如下: 英文讀本 B 英文默書 B 英文聆聽 A 英文會話 (D) 英文Oral一直以來都很差 我曾經在中三參與奧林匹克數學獲金獎 請問對入band1有無好大幫助呢? 回x39t44 我以家的確係小五,想問定先,作心理準備。 grading如下 A 85-100 B 75-84 C 60-74 D 30-59 E 0-29 更新 2: 我曾經在小三參與奧林匹克數學獲金獎 請問對入band1有無好大幫助呢? 打錯字

最佳解答:

band2頭-band2中。 我有一些在葵青區的例子: 迦密愛禮信中學(我的推介!!!!原因:校風好!) 葵涌蘇浙公學(我的推介!!!!原因:成績較好!) 荔景天主教中學 石籬天主教中學 皇仁舊生會中學 樂善堂顧超文中學(我的推介!!!!原因:成績較好!) 東華三院吳祥川紀念中學(我的推介!!!!原因:成績最好

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

你既成績應該系band2到拉:) 你既主科得一科系a既... 而電腦吾算系主科`電腦應該系比較多人會攞到a` 所以吾系話好好戈一隻:) 英文`攞到b刀吾錯咖拉:) 中文...可以再好d咖;> 如果系甘樣既話...入到英中既機會會比較小:) p.s吾好成日諗想入英中` 如果真系入到既話` 刀未必適應得到:) 不如你揀一間好d既中中會有機會:)|||||通常全級的頭三份之一人為BAND 1學生的 根據你的成績,只有三科囉C,應該可以試BAND 1 但其實你1grade係幾多分?合格以上係E定C-? 我就唔會理果D普通話以下果D喇,因為學校唔多會睇 但佢會理你口才,interview果D隨機問題好考到你的 有D有普通話,英中就一定有英文架啦,中中都應該會有少少英文 (我中二生,上年考的是中+英+少少私人問題)>英中 睇你而家先發問題,應該唔係今屆升中生,你而家係唔係小五?? 下年繼續努力吧,同埋要練口才,對住塊鏡試下吧 你係你學校成績好,卻不等於夠能力同外面爭 繼續努力吧 2009-06-11 15:17:18 補充: 囉獎係有幫助既 有不少學校都會睇埋你既囉獎紀錄 希望你來年囉多D獎 參加多D義工都有幫助 中文囉C就真係差左D,不過有得谷的,願主祝福你|||||you are band 2 If your maths good but english bad It not useful so improve your english|||||你係band1尾band2頭 你找2-3間band1 找8-9間band2 最後找band3 你唔洗甘快想 到時有老師幫你|||||通常全級考60是band1. 60-100是band2 100後danb3 也要見自己小學評分質素. 中文C要努力.中文英文兩科對將來升學影响較大.現學制來說中英文不合格是升不了班.、就算打算讀大學.找其他進路這兩科不合都無人收.前途暗淡. 讀中文比較難.而香港編的中文外書編得不理想難有進展.國內一些教作文.寫文章會好些只是簡體.而現在簡體在考試中是可用應好好利用及學習.因為寫得快.對時間掌握都有利.可惜大部份中學只初起步所以未能批准用簡體交功課及考試但公開考試是可以的.要自己多注意就學懂. 而中文一定要看字典.詞典要多注解越多注解越好.因為上到中學評字會高些.用字要準.大慨意思是不合的錯了都唔知.上課老師教得好少.要自己自學打好基礎. 其實香港中文好老師唔多.你學唔懂都難怪.平日要看好文章.小心分析.報紙文章我見都是垃圾.只可以作為了解新聞之用.用作通識科. 晋通話并音也有利并英文都應注意
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()