close
標題:

我想問迎樂三合一咖啡邊度有得賣?

發問:

我想問迎樂三合一咖啡邊度有得賣?

最佳解答:

其實我係百佳同惠康都好似見過,不過唔肯定依家仲有冇wo,但係其他牌子好似Mr. Brown ge都幾好飲,不妨試下la,但如果想係士多買迎樂三合一咖啡就似乎有d難度,我行過幾間都冇,希望我講ge幫到你la

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我知道(馬鞍山)千色店內零食部有得買,而且比超市平宜, 大昌有時都會有!希望幫到你。|||||一般超市會有... 有獨立包...or200g
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()