close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

電腦開關問題和畫面變了綠色

發問:

請問各位大大..我有兩個問題..煩惱了很久..希望有大大可以幫我解決一下...(是兩部電腦的問題..不是同一部)第一個問題..我在YOUTUBE看片..看看下時會自己變了全綠色畫面..就當了機..要按電源鍵重開機...點解會咁呢...之前不會的..是這兩星期左右開始這樣...(這是我電腦的裝備)CPU:I7 .. RAM DDR3 16XX 4G ... DISPLAY:藍寶石HD4870 1G... 顯示更多 請問各位大大..我有兩個問題..煩惱了很久..希望有大大可以幫我解決一下... (是兩部電腦的問題..不是同一部) 第一個問題.. 我在YOUTUBE看片..看看下時會自己變了全綠色畫面..就當了機..要按電源鍵重開機...點解會咁呢...之前不會的..是這兩星期左右開始這樣... (這是我電腦的裝備) CPU:I7 .. RAM DDR3 16XX 4G ... DISPLAY:藍寶石HD4870 1G (驅動10.6最新的了) 第二個問題... 我有一部電腦按電源鍵開機時..不用2秒就會自己關機..不用2秒又自己開機... 會不斷是這樣...這程序來回3-4次才可以正常開到電腦..(不是每一次都是這樣. 大約1-2天才會有1-2次...)就算按死電源強行關電腦都關不到的...可能大大會想火牛問題...我可以說否定..因為之後一部電腦就是這樣燒掉了..現在這部的東西全是新的..但都是有同一個問題開關開關..這部電腦火牛行460W的 請各位大大幫幫我...我煩惱了很久 更新: 這兩個問題是分開兩部電腦....不是同一部

最佳解答:

第一個問題應該係你個WINDOWS既問題~你試吓重裝得唔得先~ 第二個問題係你個火牛有事令佢供電唔穩所以有呢個情況出現~換過隻牛試下啦~ --------------------------------- 如果真係攪唔掂,又急要用,建議你交給專業人士維修 介紹給你一間比你 收費特平,但特快一小時維修,如果住係葵青區可以有免費上門檢查 免費檢查,唔得唔收錢,希望幫到你 仲會幫你清理機箱,優化系統,免費安裝正版防毒同常用軟件! 另有維修電腦 維修手提電腦 維修Lcd 維修Plasma 維修Mac電腦救資料 硬碟數據恢復服務(救資料Data Recovery) 地址係深水埗深之都3樓187 環保回收大量舊電腦等等服務 如需協助,可致電/e-mail 64302436 高生 baalloki@hotmail.com

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()