close
標題:

觀塘區個老女人係咩人黎架???

發問:

係觀塘開源道間匯豐銀行前面成日有個女人係度派傳單,化勁厚妝既,自言自語叫"靚女, 靚女..."咁樣。 有冇人知佢派緊乜野? 佢係咩人黎架?????

最佳解答:

我也有留意她,每逢星期六和星期日也站在那处,一边手舞足蹈,也像在唱歌,但我就不想去那她所派的传单看看是什么产品.甚至有人怀疑她是男性扮的.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我在付近工作,留意左佢好耐,佢應該係男人,化勁厚妝,勁(孔報)我重以為無咩人留意佢TIM,我係老闆就一定吳請佢啦,如果佢比番$30個中我,我都諗諗既
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()