close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想問下關卡葵青區有咩中學係有開辦中四既英文商科班?

發問:

我現在升中三,而且自己都決定左讀商科架啦。 可是我就讀的學校中四只有中文商科班,而且中六也沒有企業概論,所以我一定要轉校架啦!我成績係學校來講都幾好,全級204人,我考全級11,我選科都無人可以阻止到我入邊一班架啦。只係我地中四商科班可以申請用英文報讀經濟同會計呢2科。 但係老師都係用中文教,咁我應該點樣做呢?用英文讀,中文教應該無咩意思可言?我相信都應該會讀得好辛苦。所以想問下我應該讀完中三就轉,定係忍到讀完中五先轉呢? 更新: 英文中學基本上間間都有開架啦,但係我想找一間中文中學有英商,我唔想學習既環境有太大既變法。

最佳解答:

順德聯誼總會李兆基中學

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()