close
標題:

觀塘區的中學校風

發問:

想問如下學校的校風評價, 成績又如何: 1) 聖公會基孝中學 2) 中華基督教會基智中學 3) 五邑司徒浩中學 4) 聖公會梁季 Yee 中學 5) 中華基督教會蒙民偉書院

最佳解答:

我係觀塘區中學生.應該可以答到你呢條問題. 首先照校風講應該係: 1中華基督教會蒙民偉書院 2五邑司徒浩中學 3中華基督教會基智中學 4聖公會基孝中學 5聖公會梁季 Yee 中學 其實以上呢幾間既學生都係band1尾至band2中後,校風應該唔差得去邊啦. 首先就講左校風係5間入面最好既,應該係蒙民偉.因為佢收band1中至尾學生.係kt區既中中,都係唔少學生既第一選擇,所以校風應該唔差得去邊. 第2間五邑司徒浩,band2,我去藍田個陣見過d學生放lunch,好有秩序,而且唔會大吵大鬧,而係斯斯文文個類,所以對呢間學校都有一個好印象. 第3間基智,d學生都係唔錯.係band2中學.d學生都算係咁啦.可能有個別無咁好.但係總既黎講都算係校風良好. 第4間基孝,同基智差唔多啦.band2中學.但係我本人就聽過有人講話呢間既校風唔係太好啦,所以應該差過基智少少.but我都只係聽人講架咋. 第5間梁季彝中學,好似校風較以上中學係差少少.但係基本上都係收band2中至後生既關係,所以應該都係一般個類黎. 至於成績方面我估可能係咁: 1中華基督教會蒙民偉書院 2中華基督教會基智中學 3五邑司徒浩中學 4聖公會基孝中學 5聖公會梁季 Yee 中學 不過呢樣唔係太sure,234有好大機會係錯既次序.(因為我唔係讀呢幾間) 當然,蒙民偉,本區band1中中,所以依然係高據第一位啦. 跟住應該會係基智囉.我覺得咋.因為佢地校d成績一向都唔係太差.係band2中學校黎. 第3既司徒浩,品行同學術都應該唔錯啦.佢都係收band2中學生.但係因為唔係太熟悉佢地校啦,同埋佢地好似少聽d拎獎呀個d.所以估係第3 第4既基孝,呢間憑證係呢個位掛,但係都係band2學校,所以難分d,但係應該無排錯佢. 第5都係梁季彝........因為呢間好似,好似咋.係收band2較後既學生,所以呢.......就變左第5 如有錯處請見諒.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()