close
標題:

想係葵芳租格仔鋪賣 blythe , pullip 同公仔杉, 請俾意見!

發問:

我想係葵芳葵涌廣場2樓box gallery租個格賣b女,自己車既b女的公仔杉and紙樣,而對面鋪頭係扭蛋鋪,而同鋪己經有個格仔賣對面鋪冇賣既絕版re-ment,又有隻b,其他迷你野同埋迷你地毯,公仔杉既細粒鈕,迷你手袋同鞋都有,d貨都幾靚,不過佢又冇公仔杉賣。另外又有個格仔係賣迷你生果不過又唔係咁靚似自己整。咁如果我租係好定唔好?對生意有好影響or壞影響?因為我都想賣re-ment,咪同佢地overlap?同埋其實租格仔化算唔化算?因為eye... 顯示更多 我想係葵芳葵涌廣場2樓box gallery租個格賣b女,自己車既b女的公仔杉and紙樣,而對面鋪頭係扭蛋鋪,而同鋪己經有個格仔賣對面鋪冇賣既絕版re-ment,又有隻b,其他迷你野同埋迷你地毯,公仔杉既細粒鈕,迷你手袋同鞋都有,d貨都幾靚,不過佢又冇公仔杉賣。另外又有個格仔係賣迷你生果不過又唔係咁靚似自己整。咁如果我租係好定唔好?對生意有好影響or壞影響?因為我都想賣re-ment,咪同佢地overlap? 同埋其實租格仔化算唔化算?因為eye level位就算係鋪入面都要$680,一次過要租三個月仲要一個月按金,我怕賣唔出仲要俾租,而其他位又真係唔係幾睇到。 有人租過格仔鋪,or真係租過依間鋪?同埋附近有冇其他格仔鋪好租d 架?定係應該係旺角租?價錢大約幾多?

最佳解答:

1. 葵廣果間富XX, 一次要交3月個租, 星期一又休息, 計數月結仲要97收數, 你要認真考慮下先 2. B迷都會出旺角集中地睇野啦 3. 我朋友賣開B, 佢話葵涌區玩B的人很少, 反而屯門元朗區較多客源

其他解答:

我今年十月會在大埔開格仔鋪,地址是大埔中心商場, 人流夠多,全大埔有 22 間中學, 如果你有野想問,請你直接打給我啦:96005430|||||我鋪 (Playmart 格仔鋪) 係在葵涌廣場 3/F, 摩登世界 35 號舖, 扶手電梯旁的... 剛新開的, 只需租 1 個月就可以... 人流激多... 歡迎參觀... 有任何問題可以 email (playmartbox@yahoo.com.hk) 比我地... Cheers..!!!|||||你開間eshop 好過 又唔駛租 又唔駛月費 只要你宣傳自己個eshop $70 set eshop全包(網存+域名) 無年費 無額外收費 操作簡易 方便 而且功能強大 網路商店功能: ~購物車 網路商店最重要的便是購物車系統,提供客戶線上選購商品,購物車在未登入會員即可使用, 到結帳時才會要求登入會員,當會員下次登入系統時,系統會自動載入該會員上次選購而未結帳的購物車內容。 ~會員管理 除了登錄會員的基本資料外,還提供通訊錄給會員紀錄多組送貨地址,讓會員在結帳時可以選擇不同的出貨地址。 ~商品分類 商品分類可以由使用者自由彈性調整,建立適合自己商品的分類方式。 商品上架-除了基本的商品訊息、相片維護之外,還可以彈性設定上架與暫時下架,更可以做安全庫存量管制,以及彈性的多種稅率選擇。 ~訂單處理 當客戶在網路商店訂購產品並結帳後,會e-mail通知網站的管理者以及e-mail給客戶確認訂單, 管理者可以從後台對訂單做處理同時更新訂單狀況,並且可以選擇是否e-mail通知客戶目前的訂單處理進度。 ~電子報 網站管理者可以透過電子報與會員溝通,其中還包含產品通知,會員可以針對感興趣的商品設定產品通知,將來該產品有相關訊息時, 網站管理者可以針對有設定的會員發布產品通知。 ~資料備份 網站資料的保存是非常重要的課題,尤其是跟交易相關的資料。後台管理提供將資料庫資料備份, 以及選擇將某個備份檔還原到資料庫的功能,備份的資料檔可以保留在主機上,亦或下載到本地電腦用其他方法保存。 有興趣可以email or msn: seteshop@ymail.com 我會send 個eshop 比你地體驗下先 thx|||||hello~本人係西九龍中心5樓蘋果商場出口既一間格仔鋪既鋪主,我地既格仔係唔會收佣,唔洗一次講要係租3個月,租住一個月玩下先都得,至於按金果方面係要收既,不過就視乎你租果格既價錢(大約$300-$500按)~格仔由$200-$700不等,特設門口當眼小型格仔$150(不過得返一兩格未出租~你可以去以下網址睇下或者上鋪睇又得~有興趣聯絡我呀 (supernike2003@yahoo.com.hk)|||||thx so much! 很好的解答到,咁有人知旺角邊度租最好?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()