標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

PENTAX K-X鏡頭一問

發問:

各位高手, 我想問問PENTAX K-X的鏡頭,長鏡除了買原裝鏡仲可以買咩鏡? 另外,邊度有PENTAX的水貨鏡賣? 我而家有CANON FD 35-105/3.5的古董鏡。 可以加個轉環用係我部 k-x上嗎? 咁轉環可以係邊度買呢? 麻煩幫幫忙!thanks~

最佳解答:

sigma適馬、tamrom滕龍,都有個別生產Pentax相機用的鏡頭。 水貨鏡您可以去尖沙咀宜昌街有間叫「沙龍影音有限公司」佢哋係專做轉口的很勁,入貨的數量很驚人,價錢很平,佢哋同時也供應俾本地電腦場的數碼鋪頭及油尖旺區的舖頭,門口也有做零售,不過如果您想買記得自已帶部機去試,另佢哋只收現金。 希望幫到您啦!

其他解答:

如果你唔介意手動對焦鏡 M42環老鏡加埋個轉環之後都好岩PENTAX DSLR 近代D高級手動對焦鏡仲有CARL ZEISS同Voigtlander兩個牌子都有出PK mount|||||我都是 Pentax user,k10d。 奇怪你為何想用 FD 鏡?如比較其他牌子舊鏡,它真的是一般。我相信你部 k-x 一定有支 kit lense 18~55mm。你欠的只是一支長變焦鏡,例如70~200mm(舊鏡通常變焦),記著,舊鏡大多數是全手動,你需要學懂手動拍攝。 如你真的想用 canon FD 鏡,可加轉接環 FD~PK機身,大約200~250港幣。可以在旺角及深水埗買到。但轉接環是帶鏡片的,一定影響質素。 旣然大家都是Pentax 友,我賣大包半賣半送支 sigma 60~200mm F3.5 手動鏡你玩玩,港幣350元正,PK mount底,不需加接環,有自動測光。有興趣可留email給我,同時可互相研究如何使用Pentax。
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食2017 的頭像
    香港美食2017

    香港美食2017

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()