標題:

減肥問題!

發問:

我15歲,161cm高,74kg! 我想減肥,減50磅!諗住跳繩減,因為方便又可以增高! 如果每日跳半個鐘,1個月減到幾多?幾時先減到50磅? 同埋平時早午晚食d咩同要戒咩? 返學lunch一定要出去食,好難就食d咩,咁點算? thankyou!

最佳解答:

減肥食譜 乳酪瘦身法 維持2星期吃此午餐可減10磅 早餐︰照常 午餐︰原味乳酪1杯 晚餐︰烚菜(分量不限)、清淡白肉1碟 減肥守則 如覺乳酪太酸或無飽腹感,可伴兩、三片梳打餅、粟米片等進食。 排毒減肥餐 排毒減肥餐 連續3日進食可減4磅 第1日 早餐︰麥片1碗、鮮奶1杯 午餐︰白飯半碗、菜遠牛肉半碟、橙1個 晚餐︰白飯半碗、烚菜半碟、雞肉少許、生果1個 第2日 早餐: 甘筍汁(連渣)1杯、雜果1碗 午餐︰雜菜沙律(加少許檸檬汁)1碗、木瓜1磅 晚餐︰烚菜1小碟、香蕉1隻、番茄什菜湯1碗 第3日 早餐︰白粥半碗 午餐︰瘦肉粥1碗 晚餐︰瘦肉粥1碗 減肥守則 每日應喝水8-10杯以以幫助清潔腸胃及排毒。 食物組合減肥餐單 一星期減三磅 早餐:鮮榨果汁1杯、新鮮生果任食 午餐:雜菜沙律、澱粉質食物任食 晚餐:蔬菜、肉類任食 減肥守則 1. 不可以吃得太飽,只可以是八成飽。 2. 澱粉質的食物不可以與肉類的食物一起食。 下半身瘦身法 本食譜提供之營養餐單,可幫助肚腩及下身肥胖的人仕,每月約可減 4-5 磅。 早餐 A. 麥皮一碗 脫脂奶一杯 B. 蘋果三個 清茶一杯 C. 香蕉二條 綠茶一杯 D. 提子麥包一個 烏龍茶一杯 E. 粟米片一碗 脫脂奶一杯 F. 西梅五粒 脫脂奶一杯 G. 麥包一個 西梅汁一杯 午餐 A. 蕃茄雞蛋三文治一份 綠茶一杯 B. 雲吞麵一碗 灼菜一碗 C. 什菜沙律一碟 綠茶一杯 D. 菠菜麵一碗 烏龍茶一杯 E. 牛丸米一碗 灼菜一碗 F. 墨丸米一碗 灼菜一碗 G. 吞拿魚三文治一份 清茶一杯 晚餐 A. 豬扒一件 清湯一碗 灼菜兩碗 白飯半碗 B. 牛扒一件 清湯一碗 灼菜兩碗 白飯半碗 C. 瘦肉九片 清湯一碗 灼菜兩碗 白飯半碗 D. 蒸魚六湯匙 清湯一碗 灼菜兩碗 白飯半碗 E. 鹵水雞翼三隻 清湯一碗 灼菜兩碗 白飯半碗 F. 油雞(去皮) 四件 清湯一碗 灼菜兩碗 白飯半碗 G. 灼蝦八隻 清湯一碗 灼菜兩碗 白飯半碗 瘦身小貼士: 不可進食辛辣、油膩、太鹹及加工的食物,應大量進食蔬菜、多飲水,每天至少喝八杯,每天起床即飲兩杯清水或脫脂奶。每晚以一茶匙粗鹽混和熱水浸腳十五分鐘及睡前單腳跳十次及以掌心按摩小腹十次,每星期做三次半小時有氧運動。 參考資料: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006042000639

其他解答:

減肥就 $286 6日減3-5磅....減肥得一樣野要注意....就係要揾一個容易跟同埋可以keep住跟既方法.....要揀一個可以吸收到足夠蛋白質同可以提高新陣代謝既方法 因為人要吸收到足夠既蛋白質先可以燃燒脂肪....要有高既新陣代謝咁先可以提高你身體燃燒脂肪既能力 先係長遠既減肥方法 餐單係一定可以減到肥架....問題係你可以跟到幾耐? 一個星期? 一個月呢? 最重要既係餐單既卡路里都比較少....好容易會令身體既新陣代謝減慢....咁結果係你瘦左之後.....食番少少野就肥番.....同埋營養唔夠.....好容易搞壞個腸胃架....到時要提升番新陣代謝同搞番好個腸胃就有排架勒 搵一個食得開心減得放心既方法....用一個唔單之可以減低卡路里攝取量....又可以提高新身代謝既方法 **********大部份人減肥個時都一定會問....要幾耐先有效 其實要健康減肥....重點就一定要放係健康....唔係減肥.....好多人會諗住慢慢減就係叫健康減肥....但其實一個真正既健康減肥....應該係減肥之餘可以改善埋你身體既小毛病.....例如便秘, 容易感冒, 腸胃敏感, 經期不定........要做到咁.....唯一方法係從根本改善身體既健康.....重新啓動番身體正常既運作.....例如便秘既, 就要訓練番排泄系統 咁講左咁耐.....點先叫從根本改善身體既健康呢...身體由頭到尾到係由細胞組成架嘛....所以一定要用一個會令細胞健康既方法....要令細胞吸收到佢需要既營養....記住係細胞需要既營養.....唔係自己仲意食既食物 .....細胞營養足夠.....就可以改善佢自己既新陣代謝系統.....從而重建身體正常既運作.....改善小毛病之餘.....就會識得將肥大既細胞盡量變細....到時你就真係健康減肥..又健康左...又瘦左 可以上呢個網睇下http://www.carmenchoi.com (記住介紹人寫公仔面) 或者想知多d ADD我啦 msn: bell_123456789@hotmail.com e-mail : cherry_kung2003@yahoo.com.hk *免費護膚試用日* 想知道自己的皮膚係油性? 乾性? 混合性? 定係... * 想知道自己都可以皮光肉滑? 想搵隻岩自己用既護膚品? 想要天然不傷皮膚的護膚品? 想白想滑? 想改善粉刺? 黑頭? 皮膚缺水? 敏感? 火山坑? 斑斑? 暗瘡? 油脂粒? T字位油? 色斑? 毛孔粗大?....* 我地都幫到你!! 地點 : 尖沙咀對象 : 男女老幼均可 時間 : 星期一 ~ 星期日 * 請預早預約*|||||起香港, 男又好女又好, 我諗冇人唔想擁有一個健康身體同良好的體態 而我, 亦不例外 我有108磅, 但身材不高, 只有152cm 所以在別人眼中會覺得我有點肥 我最愛做的事是跳舞 但有誰會喜歡看一個又矮又肥的人跳舞? 矮, 是不能補救的, 所以只可以從肥這方面入手 我試過節食, 減肥丸, 做運動.... 但都唔得 節食: 每朝食完個breakfast就至到dinner 但由於lunch過份飢餓的關係, dinner係咁食... 唔單只冇瘦, 仲肥... 做運動: 我諗有試過哩種方法既朋友都知道, 做完運動後要隔成個幾兩個鐘先可以進食 但又會有邊個咁有耐性..... 做完運動個肚會覺得好空, 食慾大增... 結果.. 在無任何方法的情況下, 明知減肥藥會傷身我都試 但效果當然不好, 還搞到我的經期亂了, 個肚成日咕咕聲響, 肚痛 我食果隻叫做日本火辣瘦身膠囊, 希望大家真係唔好試 我就係食左哩個搞到冇m黎.... 仲成日痾d糊狀既野... 唔知大家有冇聽過咩$286 六日可以減3-5 lb 之類既野呢? 我就係試左哩個啦 食左約一星期, 終於有m黎啦 其實哩個係包左一罐營養粉(可以食到約22次)同6堂減肥課程教你 罐營養粉係代餐黎既, 有3隻味, chocolate, strawberry, 呍哩拿 減肥同身陳代謝係有好密切既關係, 所以月經一定要黎得準時 荷爾蒙失調就好易令成個日變肥 而家我早午餐都係飲佢, 有時食幾塊梳打餅都已經覺得飽 飽得黎卡路里又唔高, 精神都好左 (以前節食, 食丸, 搞到成個人都好眼瞓) 另外, 當我去哩間公司既時候, 佢地會show好多成功例子既相你睇 我個顧問亦都有比佢以前肥既相我睇~ 食哩隻粉仲可以令臉上既疤痕, 暗瘡, 雀斑消失 我真係冇作大... 因為睇過d相同埋真人 我諗可以做到咁既效果係因為隻粉係一罐營養粉, 唔會損害身體 仲會幫你調節好d內在機能 令個人愈睇愈精神, 又減到, 皮膚又變好 我從來未試過咁樣同人分享, 但因為哩隻產品真係令我好佩服 唔記得講係咩牌子tim, 係康寶萊 有興趣既可以send e-mai比我 lee_2019@yahoo.com.hk , or msn yuvidyan@hotmail.com 本人係一個極度愛美的女孩 如果大家都係有心減肥的話 同我一齊努力吧~ 一齊減會有恆心d架!!!!|||||我望住我朋友由120幾磅既肥妹仔, 減左成18磅 依家靚左, 皮膚又好左, 做埋呢個網頁代言人, 你可以搵佢地幫手 www.yourhealthyshape.com/kelvin|||||(= $286套餐 6日教你減肥,飲營養粉(主要是針對身體的健康情況,幫助身體調理機能),而不是食藥減肥,好好味,有很多味的。如果沒有信心,就可以去試飲一下睇下有冇用。7日可以減3-6磅,如果長此下去,可以一直Keep住,不會肥番。希望我可以幫到你。 如果有興趣的話可以聯絡︰ fifi07128@yahoo.com.hk

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()