close
標題:

點知 bb 扭咩呀 ?

發問:

我 bb今日滿月 ... 到底點樣分到 bb 係扭計抱丫, 定係想食呢 ?? 佢成日都扭, 都唔知佢扭乜野 .... 好苦惱 .... 我 bb 食完奶, 成日都兩個鐘到會嘈 .... 有時抱住都仲係喊 ..咁係咪即係佢肚餓呢 ??

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

點樣分到 bb 係扭計抱丫, 定係想食呢 ? 大部份bb都會扭計, 佢年紀小, 不會表達, 只會喊扭計, 做父母只有花心思去了解佢, 否則的確很難知道佢扭咩 不過通常除左生病, 唔舒服外, 通常都是 ... 1.肚餓 ... 你就要睇下是否食奶時間快到了, 你就應預早少少準備 2.最常見就是肚仔痛 ... 如果掃風掃得唔好, d風落左肚, 佢給d風頂住很辛苦, 又怎會唔喊呢! 試下用毛巾包住個暖水袋, 隔住衫敷下佢個肚仔 尢其現時天氣寒冷, 個肚會覺得凍 3.bb同成人一樣, 會覺得悶, 想人陪, 佢就會扭抱, 想同你玩 4.奶粉比人奶燥熱, 亦會心情煩躁, 可食完奶, 給bb飲小量清水, 一方面可清除口腔的積奶, 另一方面亦可補充多一點水份 bb仍細, 不宜用開奶茶, 用之前應向中醫徵詢意見

其他解答:

我唔知妳個BB食人奶或是食奶粉,如果食人奶就唔洗睇時間,佢嘈就要食,如果食奶粉就要睇時間,四個鐘頭一次,每次食完陋兩個鐘,就要飲一次水,大約兩安士,食既時候就幫BB換尿布,BB喊係有原因的, 1,BB肚餓夠鐘食奶或飲水, 2,BB尿布濕左,係會唔舒服, 3,妳地抱慣佢在手搖,在手搖這個係大害之一,BB食飽就要訓落床,千萬不要抱在手搖,妳們要記住,張所有問題都做清楚,BB就唔會喊喇,有時BB少少喊係冇問題的,佢在做肺部運動,唔需要太在意,妳初為人母,一定要做到這一點,這個係我既經驗,我希望幫到妳....
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()