close
標題:

想轉工找茶餐廳水吧位

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我朋友想轉工, 現在茶餐廳工作, 轉了新工, 做了10個月未放過一日假, 很辛苦, 怕涯不下去. 但手停口停, 不敢遲工. 但這樣下去, 一定挺不到幾個月. 如果有相好朋友找水吧工, 請找我朋友 工作態度熱誠 勤力永無炸形. 幫幫忙 提供我朋友電話 9645 3783 亞偉 一個月有2-3日假期都好好. 感謝幫忙

最佳解答:

講真心話,現在找工作真是不容易,惟有盡量, 雖然我不能介紹一份你朋友一份他認為滿意的工作,但我只能提議你朋友不如騎牛搵馬.;暫時做著一份兼職總好過終日無所事事,一邊做兼職一邊又可找工做,你話這個方法是否好呢?待找到全職後,可放棄兼職或時間許可的話, 更可兩職兼顧,因本人雖有一份全職,但都有一邊做兼職,因為這份兼職又可在家利用電腦做,時間又可自己控制,我上個月己可從這份兼職賺到6000元。所以我向你或你的朋友都提議,希望你們會一試,亦希望能幫到你朋友忙,他可上到以下網站登記一試: http://www.futureperfecthk.com

其他解答:

去勞工處Search.... a lot of post there
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()