標題:

大家幫下我..

發問:

我係學校借咗本書, 但係我一唔小心將d奶茶倒咗落本書... 而家成本書都係奶茶... 點算呀?!..~~ 有冇人幫我呀??

最佳解答:

恐怕也很难处理,我觉得有以下可以做:- 1. 用布把多余的奶茶吸去,用风筒把书弄干再说. 2.要是留下啡色的水印,就试用漂白水稀薄后搽,看看能不能弄淡点. 3.坦白的跟图书馆管理员讲,所谓坦白从宽.

其他解答:

我諗冇咩可能把乾左既奶茶o係你本書上整走 .. 就算你可以整走佢 .. 本書到最後都係爛容容... 晒心.. 不如買個本 ..

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()