標題:

急急~~~沙田區及黃大仙中學問題...

發問:

基於band2中學冇咩學位... 所以想問大家沙田區有咩band3學校較為好的... 至少學生唔會成日打交食煙果d.... 最重要係唔會無啦啦撩你.... 上堂都會有人聽下書既... 中四學生會唔會比較乖呢??? 希望大家比d意見我.... 另外有冇人知黃大仙間中華基督教基協校風好唔好? 有宗教應該好d吧??? 更新: 我想要d個人意見...唔要copy... 太差既學校果d唔好講 更新 2: 其實現在問題band2沒有學位收生... 所以局住要簡band3....

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我比較熟悉沙田區的中學, 而黃大仙的中學則不清楚, 所以只能給予你有關沙田區中學的資料. 如果你的程度是Band 2的話, 都不宜選擇Band 3的中學, 我建議你可以選擇沙田區兩間佛教中學, 都是Band 2尾, 分別是『覺光法師』和『黃允畋』, 兩間中學都符合你所列出的要求. 不知道你是否問中四插班生, 收生要求是操行B或以上, 學業成績的平均分要合格(即50分).

其他解答:

超凡學生 你想害樓主呀,我建議樓主讀五育中學,because 都算 band2尾,但現在還在升 band.黃大仙間中華基督教基協校風 ok la|||||明愛馬鞍山中學 CARITAS MA ON SHAN SECONDARY SCHOOL 明愛沙田馬登基金中學 CARITAS SHATIN MARDEN FOUNDATION SECONDARY SCHOOL 男女 沙田區 津貼 天主教
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食2017 的頭像
    香港美食2017

    香港美食2017

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()