close
標題:

想遊巴士河,搭咩好?

發問:

我住美孚...唔要去北區, 過海~最好沿途有風景~~e.g.249X,260X~ 撘4個鐘左右~thx~ 更新: chanbilly: 話明遊巴士河當然唔係只係撘1條線啦!!!!!!!!!!!!!!!!! 更可況我會唔知香港冇條4個鐘既巴士線!? 我只係問下人有冇遊巴士河好介紹!!

最佳解答:

我好鐘意遊巴士河架 希望幫到你啦~ 首先 行去長沙灣總站搭72入太和 大埔公路沿途少客上落車 好似玩灣岸咁激!而且去大埔區而唔係北區 跟住建議你搭307 注意 若你係太和邨要沿寶雅路行番出大埔太和路再轉入安慈路才能搭307 隨非你72係安祥路站落車! 307過廣福邨即上公路 隨了停大老山隧道及東區海底隧道外都無站直出灣仔 行告士打道入中環 夠快又好玩 不過車費便貴左d! 再黎搭603入藍田 先行林士街兜上環 再[漫]遊中環 灣仔 銅鑼灣 以舒緩之前307既快速氣氛 過左銅鑼灣又上東區走廊及東隧 仲可以兜埋油塘,藍田南 藍田北! 最後點番屋企你自己決定啦 我建議你行落麗港城總站搭40 沿觀塘道,龍翔道,呈祥道 再轉落美孚便完成!! 上述路線點止4個鐘 5個半鐘都有可能!!夠抵玩未 不過車費方面請自己衡量!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

美孚 102 往筲箕灣 轉 106往黃大仙 至少4小時完成|||||係美孚搭去東涌,然后搭另外一條線去大屿山, 沿涂有唔錯的風景,愿你玩得開心!|||||其實香港好細塔1GA巴士塔4個鐘真係好難 就算去機場都唔洗4個鐘/﹏\ 當然可能我唔知真係有咁長時間的巴士線 最好方法當然就係打去巴士公司問下啦 巴士公司電話 http://www.ushb.net/bus/contact.htm 個網有曬~
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()