標題:

以後不要參加CALIFORNIA的私人教練,屯門區 !

發問:

本人參加了私人教練, 當初是這位私人教練(WATLER CHAN)口頭應承我,很定確定會在4-6個月內能完成及達到我的目標,我才簽合約,簽了90個鍾,付了款後,他常缺席,他又受傷,不教本人,但是不知道他為何又可以教其他的學生.他們又說他將會不做教練, 現在你們說轉教練給我,本人只感到自己像波一樣,被人踢來踢去,他們的教練沒有責任感,使本人十分之失望. 我現在不知道怎樣做好?希望各位回答 !!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

馬上投訴他, 並堅持理論到底, 要求退款, 因他不履行承諾, 絕對不可應承轉教練, 寧願他退款後再自行另選其他trainer 啦如你仍想練...知道嗎!! 堅持理論到底 呀!!!!

其他解答:

fitness center 就質質係差些, 佢地只為了金錢, 等你地買左佢地的course 就會無心教學, 佢們通常只係考左一些基本教練牌架咋.. 加上一堂training只係同你hea下... 本人是女教練, 現在專教fitness(專項減肥因為我比賽係fitness, 身形同脂肪比例均勻), 對這方面很有經驗, 及有參加比賽經驗(香港賽, 東亞及亞洲賽並得到唔少獎項), 如你有興趣可以email俾我, 我做你私人教練, 價錢亦公道的, 放心~ 有興趣email 俾我同我傾下亦有相俾你睇下cat_pet_2000@yahoo.com 希望你唔好再遇到咁唔開心的經驗啦~~^^|||||我都有參加CALIFORNIA既教練(屯門區),要佢地退錢我諗都幾難啦,我就寧願轉教練啦,一樣咁教既姐,唔好蝕俾佢呀!!! p.s.邊個係WATLER CHAN呀?|||||有同感! 我都JOIN過教練, 初時都好好, 但之後就開始缺席, 有時又話唔得閒教我轉另一位教練教我, 最後我寧願浪費金錢都唔去上最尾果幾堂....
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()