標題:

有關報學校既問題!急!!!20分!!!

發問:

1. 成績唔太理想,咁自行報讀既機會又唔太大,優秀d學生機會一定會好d,咁係唔係等攪珠好過自行報選呢??? 2. 仲有,我住係青衣,我既成績類別係band 2中,我想知葵青區既band 2(頭,中,尾)既次序,請告訴給我.唔該! 3. 我想報讀全完中學,皇仁舊中學,東華三院吳祥川中學,荔景天主教中學,得唔得??? 4. 青衣樂善堂梁植偉中學既風氣一向係唔係唔好,唔好報讀呀???

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

唔好等攪珠囉,,,,咁一定去埋BAND3都唔知...[我朋友BANDING係2....但係因為攪珠去左BAND3] 我本人認為你都可以參考下顧超文,,,,如果你係/BAND中...你去都OK架啦,,,葵青區唔係咁多中學姐....本人諗唔到更多岩你GE中學囉.. 同你講" 全完係BAND2尾...如果你驚咪去囉,, 不過呢,, 我又有個同學佢係BAND3都去到... 我又唔知LU-[]- 我係東華三院吳祥川中學學生... 果到係幾好架... 你去唔去到都係睇面試,, 我有個朋友因為面試俾人西左- - 荔景天主教中學平平...你呢個做第2個自願,,,, [如果你口材好的話] 梁植偉唔係話唔好ge... 不過呢... 聽聞d同學,,,, 有好多人際上有問題 =] 你係exam唔好先報啦...

其他解答:

全完係band1尾...band2頭~|||||我也曾經跟你同一想法,等攪珠,最後我選擇報校風比較好的中學,因為成績不算太好, 也少個機會學壞先. 對不起!我對九龍的中學不太熟.
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()