標題:

成人想學鋼琴

發問:

本人宜家18歲 想學鋼琴(由一級學起) 請問宜家先黎學會好遲嗎? 因為聽人講d手指會好硬(其實即係點解?) 另外我想問一下 最快幾耐先可以升到八級琴+八級樂理呢? (本人想第時從事音樂方面的工作 如音樂老師之類 有可能嗎?) 有冇d好既鋼琴老師介紹?屯門/元朗區 另外點先可以知道個老師有冇料呢?( 文憑方面 ) (因為我完全睇唔明佢地既証書 ) 唔該晒=)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1.請問宜家先黎學會好遲嗎?因為聽人講d手指會好硬(其實即係點解?) A:18歲一D都唔算大年紀,唔遲。我是piano teacher,六十幾歲的初學者也教過,少少手指硬的情況當然會,但亦不算大問題,只要有興趣,花多D時間練習便可."手指會好硬"意思係,因為少活动手部,手指的運作不夠靈活 2.另外我想問一下 最快幾耐先可以升到八級琴+八級樂理呢? A:好難講,每個人的能力及吸收力不同,很難有時限知道幾時升到八級琴。而且考八級,一定要pass Grade 5樂理。 3.有冇d好既鋼琴老師介紹?屯門/元朗區 A:建議你號去附近琴行問問.但好少人會要求睇老師的証書 (除非佢自己擺出泥)

其他解答:

8級導師 有意就去ig:piano_center or呢道留電話|||||學習是無分早同遲,只是你有恆心去學就可以. 手指硬原因好多,除了手指不夠靈活,最常見是彈奏時手指和腦部不配合,不協調..但通常經指導後多練習,這問題都會有改善的.... 至於幾耐先可8級,真是好睇個人天份,但我覺得學琴應循序漸進,多接觸不同類型歌曲,學多些彈奏技巧,累積彈奏經驗不要太急進,這才是對將來培育下一代的重要學習態度...
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()