close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

請問沙田區有邊間寵物店係好的??

發問:

我想帶我的狗狗去沖涼同剪毛, 因為係第一次....所以想問下沙田區有邊一間竉物店係好的?

最佳解答:

沙田希爾頓中心地下-國際寵物中心 佢的沖涼房是玻璃的,你可以睇住狗狗沖涼. 而我亦不大懂點幫狗狗沖涼,洗耳,拔耳毛......所以會企係出面睇下人地點做,學下囉! 個女sales幾好人,你問佢野,佢覺得唔適合你狗狗的,佢唔會俾你買的. e.g.我想幫狗狗買口罩(因為我見佢地都用口罩幫狗狗拔耳毛),但個sales話我狗狗太細,唔需要,就連攞個口罩俾我都冇(通常0的sales為左錢,乜都叫你買) 所以的覺得佢幾好,好多人幫親!

其他解答:

喺呀!希爾頓中心有一間, 前幾年都有幫襯, 我記得老勢喺男人, 矮矮哋, 有兩三個女仔幫手。老細幾nice。我搬咗屋所以冇再去。你去睇吓環境先。仲有大圍銅鑼湾村都有一間(如果冇摺到|||||沙田希爾頓中心有一間竉物店。
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()