close
標題:

徵求改編英文歌 (改歌詞)

發問:

想要幾D改編既英文歌; 改左歌詞戈D ;愈多愈好tHANKS

最佳解答:

行快啲啦The Beatles ─ Can't Buy Me Love (1964) 行快啲啦喂啦喂行快啲啦喂 我招呼嗰個丁老伯佢又夠肥夠辣撻 週身癬癩一撻撻佢學啲狂人披頭髮 一身污糟不怕失禮把口鬼咁滑 睇真嗰對腳似鴨佢條肥褲又窄 踎响街邊搵嘢擦佢唔食燒鵝食燒鴨 切啲叉燒斬隻豬腳蝦碌點芥辣 ?行快啲啦喂一於走去搵嘢擦 行快啲啦喂大箸夾啦 死啦一對燒乳鴿佢話最平要四個八 擦咗哩餐搵拖拍佢就連咀都唔抹 幾蚊身家一晚輸曬皆因中發白 * Repeat * 行快啲啦喂啦喂行快啲啦喂 一心想玉人The Beatles ─ I saw her standing there (1964) 佢成日對我鬼咁親講真就冇句真 睇佢咁斯文真係想到我失魂 談情共說愛認真風韻 噢!我一心想玉人 呢佢個名叫阿珍 我愛佢珍珠都冇咁真 睇佢咁銷魂著條鴛鴦繡花裙 郎情共妾意心心相印 噢!我一心想玉人 學唱相思引大跳周身 UN 夢裡高聲嗌叫句阿珍唔...... 我哋相親愛我不變心 我托亞三姑去說親 點知佢話呢趟弊 亞珍都經已嫁咗人 情人實已嫁 心都灰哂 噢!一於走去轉個運 噢!一於走去轉個運 麻雀耍樂Elvis Preisley ─ Summer kisses winter tears 留二索扣六索,一摸三七索,再卒一九五八認真泡, 求六索上二索,認真化鬼學,諗起卡窿啱啱一講就, 轉下手摸一索,等黐三索,甩啱七索叫六九索, 求六索有六索敲崩檯角,呢鋪真係代表咯。 最鬼憎係屋企咁寂寞,去猛搵腳兩頭騰成日頻撲, 砌幾圈我身心最快樂,無本我照落埸打親梗係主角。 甩到手軟起哂泡,兼側側膊,將地骰仔猛咁卜, 頭又重氣又索,口乾頸渴,幾大死做死搏。 叫碗粥,打通宵再直落,唷地嘢定定神,疲倦唔覺, 咬口煙,拿鋪牌猛咁度,個袋帶定藥油,一於搵命仔搏。 甩到手軟起哂泡,兼側側膊,整包花生猛咁剝, 人人食到滿地殼,好似七國,打得真係爽咯。 有興趣自己可以再搜尋以下的中文歌詞: 許冠傑改編既外國歌 http://www.karayou.com/viewthread.php?tid=110330

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

等等等,等到今年過年就32歲,男朋友連影子都沒, 我個性內向,想透過未婚聯誼認識對象,我是朋友推薦,來到桃園紅娘李姐, 對女生頗為照顧的,很快就讓認識不錯異性.
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()