close
標題:

入到邊間黃大仙區中學??

發問:

5年班就係呈分...5年班衰鬼左,,唔聽書- -'' 我P.5就 12名/31 人 76名/131人 中A英B數C 平均分76.6 6年班既總測驗(我諗呢次得既呈分都得喇掛,幫我睇下點啦) 中:83分,中X聽:95分(寫錯字,就冇冇左5分- -'')英:89分,英X聽:87分為錯得勁唔抵)數:78分 常識:82分 中文默書:9十幾 英文默書97or 以上 我入到band幾(頭,中,尾)既黃大仙區中學呀? 唔該同埋係邊間,個間中學點樣?thx

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

你嘅成績係band2頭左右,或者可以選某些band1嘅中學。 個人比較推薦余近卿,佢宜傢係band2 中左右.. 上兩年都仲係band3 中,升得超級快,值得考慮下啦! 孔仙洲,何蔭堂都ok! p.s:我以局外人身份推薦。

其他解答:

我諗你大約band 1尾la 因為你P.5又唔係考得好好 你可以諗下呢幾間: 中華基督教會協和書院------band 1英中(男女校) 可立中學(嗇色園主辦)-------band 1英中(男女校) 聖母書院-------------------------band 1英中(女校) 德愛中學-------------------------band 1英中(女校) 佛教孔仙洲紀念中學---------band 2中中(男女校) 唔太差ga 文理書院(九龍)----------------band 2中中(男女校) 都唔差ga,收唔少band 1學生 保良局何蔭棠中學-----------band 2中中(男女校) 黃大仙最好ge中中,努力升做英中|||||以你成績都可以入band 1, 英文好可以選保良局第一中學(男女英中)協和(男女英中)、德愛(女英中),再選就有保良局何蔭棠中學(男女中中)呢間都好好。 band 2有文理、孔仙洲、培敦等 band3 有李求恩、余近卿、王仲銘等
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()