close
標題:

轉校問題.............

發問:

本人from1,唔鐘意自己間BAND1尾中學(景嶺書院),想轉校? 1.如果我想轉去藍田聖保祿/中國婦女會/伊利沙伯/真光(油尖旺區)/聖羅撒/上智/嘉諾撒聖家/聖保祿中學/民生/聖士提反女子,全級名次最好應該幾多?佢地注唔注重校外成績?[例明以上幾間中學] 2.如有意轉校應該點去問間學校有冇位?幾時問? 3..轉校考試會問乜?[以通常為主] 4.如果校長肯寫推薦信,會唔會有助於轉校? 5.校長點先會肯寫推薦信比你? 6.以上幾間中學邊幾間轉校名額會多D

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

A1.以上間間都係名校,景嶺相對比了下去 全級唔考頭10以上都唔好諗轉校 相對來說中國婦女會/伊利沙伯/民生可能會有少少機會 識得玩樂器(至少grade3以上)或校外活動表現突出當然會加分 A2.上佢網頁睇.或直接打電話去問 A3.你既然識講[以通常為主],咁來來去去咪又係 「點解你會想轉校?」 「點解你想轉入黎」之類..... A4.唔多唔少都會,但最重要都係睇你自己 A5.我唔識你校長 A6.我無資格代其他學校答你 老實講, 你連「form1」都串錯, 機會相當渺茫. 疊埋心水讀落去罷啦.......

其他解答:

自己讀緊藍田ST PAUL'S 1.唔知名次要幾多,,但係果D學校都好TOP下...考好D啦 當然注重成績! 2.打電話去問 3.唔知.未試過 4.當然會 5.我唔知..我諗多數都肯寫既 6.唔知 我淨係知ST PAUL'S[LAM TIN]冇乜轉校名額 插班生都唔收多個.|||||藍田聖保祿 一開左學唔收架啦~ 只係會收小6升中1 [任何外校生都唔收~] 全級名次最好要有10名~ 因為佢真係只有中文中史etc係用中文~ assembly都用eng
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()