close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如何找到上門補習英語?

發問:

想找能操全流利英語老師,替K3小朋友說故事,對話等。必須有愛心及耐性。最好曾出國留學,有否好推介? 更新: 地點為大埔區 e-mail : ddmayjune (AT) 也虎香港

最佳解答:

你可以上yahoo打英語補習 or你可以去超級市場外d版度睇,果度會有好多人想溫人請佢做補習老師架

其他解答:

希望可助你,您要努力加油呀! 我親自補習. English OK! 我香港大學教育學院,中文大學電腦,商業雙碩士. 數理科.英語會考及高考A級. 曾在外地生活,現任英語及數理科教師.10多年補習經驗.熟識三三四學制. 誠意親自為全港各區中小學生及成人作優質上門或小組補習,價廉. 下列小組由我親自主理: 中英數專科,理,商科會考高考小組. 另提供補習服務: 球類,游泳訓練/教授鋼琴/各種外語/電腦 查詢請致電6886 9468|||||hello, 我同我細佬都曾經o係澳洲留學,相信絕對可以應付到你既需要。而且我地都係住大埔,時間都會好易夾,如果你有興趣既,不如電話傾下? thanks. 2010-08-23 22:56:03 補充: 我已經收到你email啦,thanks。有無話幾點打比你方便d? 一係我o係收工時間先call你啦。thanks again =)|||||可以在網上的上門補習中介分司找,應該會找到。你可以話比中介人聽你的要求,佢就會幫你搵,不收費的,只收導師佣金。
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()