標題:

邊間中學我可以入??(葵盛東)=(葵青區)_急急急..

發問:

我全級有186,我係151. 我五年級有一張銅琴考試証書(2級),3張進步奬,一張義工証書 (我五年級係130,全級有186) 六年級一張都冇...... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -5 好比Band1的比我 ok?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

UM... 以你咁既成績.. 至多入D BAND2-3既中學 例如: 東華三院伍若瑜夫人紀念中學 東華三院陳兆民中學 保良局八三年總理中學 中華基督教會全完中學 呢幾間都系吾錯既中中 仲系BAND1尾添! 想要入D BAND2既中中 樂善堂顧超文中學 中華傳道會李賢堯紀念中學 聽人講呢間系幾好既中中 不過顧超文好D囉 當然 想讀得冇咁辛苦既 可以簡D BAND 2-3 既入 如 迦密愛禮信中學 荔景天主教中學(我諗呢間會好D) 獅子會中學 樂善堂梁植偉紀念中學 視乎你既能力姐*W* 希望幫到你啦 ^^

其他解答:

樂善堂顧超文中學 佛教善德英文中學 佛教葉紀南紀念中學 明愛聖若瑟中學 迦密愛禮信中學 中華基督教會全完中學 中華基督教會燕京書院 中華傳道會安柱中學 棉紡會中學 天主教母佑會蕭明中學 下葵涌官立中學 香港四邑商工總會陳南昌紀念中學 香港道教聯合會圓玄學院第一中學 裘錦秋中學(葵涌) 葵涌蘇浙公學 葵涌循道中學 荔景天主教中學 嶺南鍾榮光博士紀念中學 獅子會中學 樂善堂梁植偉紀念中學 保良局八三年總理中學 保祿六世書院 天主教慈幼會伍少梅中學 石籬天主教中學 順德聯誼總會李兆基中學 聖公會林護紀念中學 循道衛理聯合教會李惠利中學 東華三院陳兆民中學 東華三院伍若瑜夫人紀念中學 東華三院吳祥川紀念中學 中華傳道會李賢堯紀念中學 皇仁舊生會中學
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()