標題:

揀中學...(九龍城區)及意見

發問:

我今年係p.6既學生。我間小學係英文小學,依家揀緊中學(九龍城區),我希望大家可以俾個意見我,揀咩中學 同埋我想知道我要點做先可以升番上Band 1 我P.5下學期既成績: 英文 B+ 中文 A- 數學 A 常識 B 我勁於英文MATH P.6上學期成績表未出 大約成績係... 英文 B+ 中文 A 數學 A 常識 A- 更新: P.5下學期操行 A-

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我覺得你成績唔錯,又係英小, 銀禧(BHJS) 黃笏南或更勁的中學都可以入到,但英文成績如高D, D結果會MORE GOOD 祝你成功!!!!^^ PS: BAND1中學的話,操行的好IMPORTANT!

其他解答:
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食2017 的頭像
    香港美食2017

    香港美食2017

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()