標題:

邊間學校較好(葵青區)20分

發問:

我細佬今年升中一,佢既成績好差 中,英....唔合格...maths:C...操行:C 我想問下有邊D學校校風好D咖??? 而我又想問下如果有家姐阿哥讀皇仁舊生會中學,咁收佢地細佬妹既機會大唔大??但成績好差??? 同埋我幫佢既選擇係[燕京,皇仁,迦密,lion,]以佢咁既成績有冇機會入到?? 如果唔得又可唔可以有咩學校建議?? 希望可以有人快d回呀...plx><"

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我個人建議: - 皇仁舊生會 如果系皇仁舊生會有少少難入..becoz我自己有d fd系派入去..最少都系中英合格lo.. - 顧超文 我有個fd系戈度讀, 聽講逼得幾緊下..如果想入就要搏.. - 葉紀南 校風ok..其他吾系咁清楚 - 梁植偉 應該吾差..但系比較易學壞 - 葵涌循道 小心學壞!! - 獅子會 好似話最近校風1路好緊 差吾多系咁啦.. 但系我覺得就算成績差.. 但系操行吾衰得!! 操行差既話變左好多學校刀吾收架啦.. 希望幫到你^^

其他解答:

1. 葵青區學校: 佛教善德英文中學 BUDDHIST SIN TAK COLLEGE 男女 津貼 佛教 佛教葉紀南紀念中學 BUDDHIST YIP KEI NAM MEMORIAL COLLEGE 男女 津貼 佛教 明愛聖若瑟中學 CARITAS ST JOSEPH SECONDARY SCHOOL 男女 津貼 天主教 迦密愛禮信中學 CARMEL ALISON LAM FOUNDATION SECONDARY SCHOOL 男女 津貼 基督教 中華基督教會全完中學 CCC CHUEN YUEN COLLEGE 男女 津貼 基督教 中華基督教會燕京書院 CCC YENCHING COLLEGE 男女 津貼 基督教 中華傳道會安柱中學 CNEC CHRISTIAN COLLEGE 男女 津貼 基督教 中華傳道會李賢堯紀念中學 CNEC LEE I YAO MEMORIAL SECONDARY SCHOOL 男女 津貼 基督教 棉紡會中學 COTTON SPINNERS ASSOCIATION SECONDARY SCHOOL 男女 津貼 下葵涌官立中學 HA KWAI CHUNG GOVERNMENT SECONDARY SCHOOL 男女 官立 香港四邑商工總會陳南昌紀念中學 HKSYC & IA CHAN NAM CHONG MEMORIAL COLLEGE 男女 津貼 香港道教聯合會圓玄學院第一中學 HKTA THE YUEN YUEN INSTITUTE NO 1 SECONDARY SCHOOL 男女 津貼 道教 裘錦秋中學(葵涌) JU CHING CHU SECONDARY SCHOOL (KWAI CHUNG) 男女 津貼 葵涌蘇浙公學 KIANGSU - CHEKIANG COLLEGE (KWAI CHUNG) 男女 津貼 2. 我唔知有冇機會入到皇仁舊生會中學,因為我冇試咁做過,但係應該有小小幫助掛... 3.咩係lion中學???(其實我都唔知有冇機會入到...sor)|||||你細佬咁ge marks~~都可以入sfxs ge
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()