close
標題:

新界鄉議局元朗區中學我入唔入到

發問:

全部科目都係A 除了體育 另外我都係全級頭三名 參加很多比賽 獎都有唔小 入鄉議局既機會大唔大 更新: 我操行個d全部都係A

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你可以咁計: 每間小學都有20%-30%係band one生。(睇小學質素,有D小學比例會多D) 例如全級150人 ,即1-30名係band one生。 如你已符合以上條件,恭喜你!你可以作下列選擇: 新界鄉議局元朗區中學 天主教崇德英文書院 以上兩間都入到! 2010-12-12 19:06:21 補充: 只要你在中一派位選擇學校表格內。 以新界鄉議局元朗區中學做第一志願, 操行並不影响你的攪珠結果。

其他解答:

其實你成績唔錯, 入到嘅機會好大 不過要睇下你讀邊間小學, 因為鄉議局同元小 and 南元小 and XXX(唔記得左)係聯係 元小 and 南元小入左好多人 ( 南元小入左30個) 不過加油呀!!! 希望下一年見到你~(我都係鄉中學生!!!)|||||我想問下你操行好唔好,如果好嘅話,根據你上面的資料,都應該好大機會會入到。但係都唔好抱咁大的希望,話哂鄉議局都係好hot嘅学校。要小心咁選校呀!
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()