close
標題:

揀元朗區中學...

發問:

班主任叫我地揀定中學啦 我最近1次6年級呈分試4/169 咁我再之前5年級呈分試5/171 其實我4年班1/170 不過去左5年級直插水囉 成績都係3a1b-4a個d位(中英數常) 都多活動玩 啊sir叫我可以試下d好中學(5g我以前d成績) eg.鄉中,崇德,梁銶琚(屯門),趙中等等...... 不過我當然知我咁ge成績係人地揀我唔係我揀人啦 我媽唔鍾意我去屯門 so我都係度諗揀咩學校 如果填左d好學校入唔到又浪費左 我到底揀邊間好@@(迷茫...) 更新: 我天靈.. 依家都係頭5名囉 我想問.. 鄉中好似有d有錢仔入feel~ 有20%學校聯系..

最佳解答:

其實你成績唔錯, 可以入鄉議局 不過要睇下你讀邊間小學, 因為鄉議局同元小 and 南元小 and XXX(唔記得左)係聯係 元小 and 南元小入左好多人 加油呀!!!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

以你咁的成績是很好了,可以話係你揀人唔係人揀你 啦!! 你媽唔鍾意你去屯門但屯門有很多好中學 啊!! 梁銶琚,田家炳,陳瑞芝等...BAND1 以你的成績大把中學搶住要你 啦~!|||||我何文達是赤柱八間屋原居民, 現在正申報我在赤柱大街的祖屋成為香港法定古蹟. 妳要知道英國在販毒戰爭中用武力侵佔香港, 搶走許多香港人財物.當時侵華英軍大部分都是基督徒. 所以妳未到18歲思想未成熟時不要入讀元朗信義書院, 因為過早被迫偏信某神對妳的心智發展有不利的影響. 最好入讀無宗教信仰的學校, 如元朗公立中學,順德聯誼總會翁祐中學 和 博愛醫院鄧佩瓊紀念中學就係最好最可靠的中學了,起碼不會迫妳上耶穌堂,浪費妳的時間 2010-12-10 22:58:54 補充: 何文田愛民村今年初有學生集體毆打,警方拘捕了15人. 其中包括聖公會聖三一堂中學,聖公會蔡功譜中學 和 迦密中學的學生, 我讀何文田天主教男校時因不肯加入黑社會被15名校內黑學生圍打,不能不考慮其他基督教中學的行政管理問題 . 妳還記得天主教劉嘉兒神父雞姦男學生和基督教寶血會貪污的金禧事件嗎 ?|||||tang pui king, lo kon ting,可道|||||英文學校好xddddddd
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()