close
標題:

升中問題 . 咩係他區 - - ?10點

發問:

我想入何文田官立中學. 我知佢唔係深水埗區.(我住深水埗) 但係. 何文田官立中學個個網話他區有深水埗區. 咁我又冇填個張通告話跨網 咁係咪我冇可能入到何文田官立中學?

最佳解答:

在深水埗區校網可以選本區的中學外 校網中也有一些他區中學可選 但那些他區中學是指定的 在深水埗區校網有何文田官立中學可選 不用申請跨網 大約有10多個位 (本區中學通常會較多) 你想入到何文田官立中學 有3次機會 1.自行投考 2.中央派位甲部選此校 3.中央派位乙部選此校

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

自行同甲部都可以試吓。
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()