close
標題:

唔知選那間小學?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

本人住鑽石山區,但個女平日是比人揍(位於彩虹區) ,我個女明年要選小學, 佢個性活潑好動,不主動學習,比較散漫,所以我想選一間活動教學的小學, 真不知點選????? (1) 選返鑽石山好, 或 選彩虹好 ? (2) 如選鑽石山區 , 那間小學好 ? (3) 如選彩虹區, 那間小學好? 請比意見......

最佳解答:

選邊區好..我就唔識答你la' 不如我介紹一d黃大仙區ge好ge小學..=)' 你再諗諗邊間好啦!' 其實揀邊區都冇所謂LA` 因為好難肯定6年會唔會係同一個揍LOR=) 或者有野改變左LA"" 嗇色園主辦可立小學<---成績唔錯,但又唔係超勁果種`競爭唔會勁大! 幾受歡迎ge小學..!!'校舍都幾大=)* 國際基督教優質音樂中學暨小學<---英小`都算新校..校舍幾好'' 學生要學樂器''有好好ge學音樂+學英文ge環境! 保良局錦泰小學<---校風成績唔錯''同保一有聯繫 嘉諾撒小學(新蒲崗)<---聽講升中派位都唔錯""好多都派到好學校

其他解答:

對唔住呀.... 我唔係住o係個邊.....所以唔係好知個度..... 我之前個間學校都好好ga..... 你可以考慮一下.... 都唔算離你個度好遠..... 我比個網址你呀.... 你上去睇下岩唔岩你.....=] http:www.apstht.edu.hk
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()