標題:

BB四個月只飲四餐奶

發問:

BB四個月只飲四餐奶,平均每餐五至六安,可以嗎? 因為鍾意訓,由夜晚十一點訓到第二朝八點(不過佢唔多訓晏晝教覺),所以跟本唔夠時間食足五餐奶!BB飲得開奶茶未呢?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

其實冇一定要規定飲幾多次奶同幾多安奶既,佢可能本身胃口細,唔使飲咁多呢,只要佢冇話扭計要飲既就冇問題架喇 老人家話BB訓覺訓得好,就會長肉,所以佢鐘意訓就由佢訓,唔好中途強行叫佢起身飲奶。況且佢可以一覺訓天光咪仲好,對你對BB都好,佢自己咁快介到夜奶咪好囉,唔使辛苦 另外,BB最好六個月先飲開奶茶,因為太細未必會適應。如果你係驚佢熱氣,可以用米水開奶,都有助清熱氣既

其他解答:

BB飲得開奶茶冇用..-_-"我諗護士吾會建議.. 你知而家甘多食品有事,,吾好比bb亂食野... bb飲4餐吾出奇,,只要佢肯飲,,而體重有上升的情況就ok啦... 有時如果你吾想佢飲飲吾奶訓著冇飲哂d奶驚佢吾飽,,你可以一開始睇佢飲,,當佢想訓,,就敲下奶樽底,,提醒佢飲奶!!|||||您信我用這方法可以幫助您解決身體問題, 碧咸球隊都是用它. 介紹我飲一隻營養蛋白素做早餐,當細胞吸收充足營養,扺抗力就增強,生病的情況就會自然大大減少!低卡路里,代替早餐, 午餐兩餐,可作為減重, 代替一餐,可作為keep fit. 一杯營養蛋白素已經相等於 5 錢燕窩、2 份蔬菜、1 份水果、1 塊牛扒同半杯鮮奶! 網站可以增肥, 減肥, 改善身形改善身形, 健康, 體重控制, 細胞更新, 美容護膚, 送免費脂肪測試及健康分析一次 http://www.healthcometrue.com/life [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]]|||||我個仔同你個B一樣, 12訓9點起身, 阿B而家2個半月, 哈,阿媽仲話佢好湊.唔使驚, 鍾意訓佢先會吸收. 我個仔個幾月已經飲開奶茶啦.
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()