close
標題:

點樣養剛孵出既雀BB??

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我而家養緊呢一對係LOVE BIRD黎既.. 佢地就仲未交配&生蛋 不過我驚到時先問5係幾好咁 我想問個D剛孵出既雀BB要擺係邊樹?? 咁又係食D咩?? 聽人講話要比佢地飲一D係專FOR雀仔既奶粉嫁喎.. 但係除左食奶粉之外仲有冇其他野可以餵呢?? 咁又有冇D麥野特別既食法?? ^^""真係5好意思 一次過就問咁多問題 5該哂

最佳解答:

如果你想佢地生bb..就比間屋仔佢地 如果唔想.就唔好放屋企同周不時重新佈置下佢地個籠 佢地無安全感,就唔會生bb LB既 bb亞爸亞媽會照顧BB架啦! 佢地岩岩出世..由佢地放係個屋仔到 個屋企放D倉鼠用木康..(不過我就鐘意用種花個D海苔,因為會CLEAN D) 咁最重要當然要保暖啦! 如果佢地唔會照顧/唔識照顧. 你就要人手餵佢地 不過人手餵bb仔有一定危險性(1,DIRTY,2,D奶粉易入喉嚨ETC) 記得我隻小雞尾QQ.. 初時都唔識餵,,9到周身奶,DIRTY死 如果你只係想D BB跟你,唔怕人..咁可以等佢地出近毛個陣拎出黎玩/餵野食..咁會安全過拎人手餵大 如果真係要人手餵 去BIRDSTREET買D鸚鵡用奶粉. 能記有D細細盒..好似30蚊既QUIKO奶粉 唔洗買大盒個D,一來貴(要200幾),二來食唔曬就浪費 D奶粉記住要放入雪櫃,因為易變壞 之後呢,就去藥房買D針筒, 小小咁枝比佢地食 有D學過既人.會直接打D奶粉入佢地個嗦囊到. 不過我唔識.. 點開奶呢.. http://madcat.parrot-tree.com/drink00.htm 呢到有講點開奶.仲有VIDEO睇 初生BB就只可以餵奶粉 D奶粉可以加鈣.維他命ETC 咁如果BB大左可以食粟啦.. 不過我睇D網.佢地話如果長期食粟, 佢地會唔夠營養.仲會產生一種叫黃梅毒素(好似,差唔多名,唔多記得)..會引致LB生廇 所以樓主可以比D合成糧比/生果/菜LB食下 樓主唔洗唔好意思,問題未發生之前問定先~ 我覺得你係一個好主人! ^0^ 不過我都唔係養左好耐鸚鵡,希望D資料可以幫到你 我E_MAIL係goofypig_gloria@yahoo.com.hk 有咩問題email比我啦~~

其他解答:

首先要確認佢地係咪一雌一雄, 如果唔係佢地就唔會交配架喇! 你可以先先比一間LBs用的屋仔佢地, 屋裡面要鋪些乾草或擺放雀巢(雀店有得賣的), 如果佢地係一雌一雄, 交左配啦, 咁就要等佢地生蛋。 就算真係生左蛋, D蛋都未必受左精, LBs好聰明的, 沒受精的蛋牠們自己會推出屋仔外, 只有受精的蛋才會孵。 如果你有一日, 見到佢地生左蛋, 就應該盡量唔好去打擾佢地, 一來生左蛋的雌性LBs會變得異常凶惡, 如果你伸手入去一定會被咬至流血。 二來如果你成日去打擾佢地, 佢地就會覺得無哂私人, 就算D蛋有受精都未必會孵。 你應該為佢地個籠蓋上棉布, 但確保籠內要空氣流通。 一個月後, 如果真係孵出左BB, 佢地多數會自己照顧B。, 但如果相反, 佢地唔肯照顧, 飼主就要出動了。 你可以將D BB養在保溫箱(雀店有得賣的)內, 將LB BB 專用的奶粉溝成糊狀, 再用匙羹或去除針的針筒餵食。 個人覺得用匙羹比較好一點,用針筒好像在強迫佢地食咁。 除左食奶粉之外, 最好當然就是讓牠們的親爸媽餵養啦! 比個網址你: http://www.hkipa.com/cgi-bin/Leobbs/leobbs.cgi 可以e-mail或msn我: christie95225@yahoo.com.hk 希望幫到你!
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()