close
標題:

關於豆豆問題+.+(promote者勿入

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

(promote既唔好攪攪震:s)我塊面都幾大上大落既...f3果陣塊面d豆豆都好得7788但係上到f4之後d豆豆就多左好多= =仲好大粒tim-,-都係集中係forehead cheek 眉隔離2邊 下巴都有 (都幾嚴重- -同埋黑頭都好多下 咁多黑色1點點真係好難睇 酒米係咩泥= =?我唔係好清楚 但係應該都有唔少ge la因為要正視li個問題 所以睇左知識+ 關於豆豆既野但係望到咩角質 磨砂 又保濕真係頭都大埋= =我唔係好sic li d野個人用左oxy 5同10都用過開頭都ok 但係用到個skin勁dry同又紅又甩皮仲有好多印tim= =仲有無印既toner 我唔知好唔好=... 顯示更多 (promote既唔好攪攪震:s) 我塊面都幾大上大落既... f3果陣塊面d豆豆都好得7788 但係上到f4之後d豆豆就多左好多= = 仲好大粒tim-,- 都係集中係forehead cheek 眉隔離2邊 下巴都有 (都幾嚴重- - 同埋黑頭都好多下 咁多黑色1點點真係好難睇 酒米係咩泥= =?我唔係好清楚 但係應該都有唔少ge la 因為要正視li個問題 所以睇左知識+ 關於豆豆既野 但係望到咩角質 磨砂 又保濕真係頭都大埋= =我唔係好sic li d野 個人用左oxy 5同10都用過 開頭都ok 但係用到個skin勁dry同又紅又甩皮 仲有好多印tim= = 仲有無印既toner 我唔知好唔好= = 我本來覺得我係油性皮膚 但係望完d知識之後我覺得係缺水多油既人a_a 因為摸落去skin真係好dry 但係豆豆又多 之後glasses都會有笠笠既fu 所以我想問以下既野+_+希望有人真係好好心咁答我啦 1.角質係咩= =? 2.我要用咩控豆產品?(唔該比親身用過果d exp, 同埋$$300樓下啦 3.無印隻toner你地覺得好唔好用? 邊隻好用d ga? 4.點保濕ga? 好似我li d要點? 5.潔面皂我用英國膚適a.a有無咩好介紹? 6.塊面開始好似有d lup duck 窿咁既野...點算? 同埋豆豆印(紅紅黑黑果d)要點整走:(? 7.點樣令黑頭同粉刺少d? 如果見到d已經突左出泥好爆好想令人gi左去果d黑頭係唔係都唔gi得@@?除左去美容院仲點樣可以整走li d :s? 好多問題唔好意思0.0 希望有有心人士幫我解答@@ 因為唔想有d forever ge印留係度...(雖然我lum e+已經都有 我都想要d remedy= = 10萬個thz:) li篇我都打左好耐=_=

最佳解答:

1.早晚用 FXXXX 或 DXX 的洗面粉洗面 ,一定要先起泡 2.早晚保濕化妝水 ,自己覺得IPXX 或 艾杜莎幾好 3.無論搽唔搽日間乳液,都一定要搽防晒 4.夜晚一定要用卸妝油卸妝 (無論有無化妝),旁氏都幾好又便宜 5.每星期一次深層清潔面膜 6.痘印可到莎莎買澳洲牌子的3%橙花精油按摩面部(每晚) 另外請注意: 1. 不能吃海鮮(尤其是蝦、蟹等有外殼的海鮮)、辣椒、糖類、牛肉、羊肉、油膩食物;花生、巧克力、堅果、奶油等高熱量食物可增加皮脂分泌,也要避免;龍眼、荔枝、芒果、榴槤不宜食用;鮮奶中含有微量的動物荷爾蒙,可能加重部分患者的病情,不宜過量。 2. 多吃蔬果,多喝水,每天約7 - 8杯(1500 - 2000ml)。3. 忌用油性化妝品和粉底,每天擦物理性、不含香料防曬用品及徹底卸妝。4. 使用外用中藥前須用溫水將臉洗乾淨。5. 避免用指甲擠暗瘡,如暗瘡已成熟,可用已用75%酒精消毒的挑針處理。6. 保證每天8小時睡眠,早睡早起。晚上11點到3點是肝膽經循行的時間,掌管皮膚的修復,這段時間一定要睡。 以上不會馬上見效,但堅持一段時間總會有回報

其他解答:

你好,這裡是一些常見的醫學問題的科學回答及香港主要的醫院的介紹,希望對你有所幫助。 http://www.medical-help.info/ 祝你好運
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()