close
標題:

請問茶餐廳的通粉湯底是怎樣做的? 如果轉蕃茄湯底又怎樣? 與豬扒湯米湯底有甚麼不同?

發問:

我在烹飪班學的效果不似, 很重西芹味. 阿蛇話另一做法是豬骨精加水及cream of chicken, 是真的嗎? 更新: 我阿sir教下西芹+紅蘿蔔+洋蔥+己飛水的豬底雞骨再炒香+香葉一片煲 或 豬骨精+金寶cream of chicken+水. 單是金寶cream of chicken+水得咩? 請賜教!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我在公司系用金寶忌廉雞湯的三罐加在清水裡的清水約四十斤的煲 2008-06-17 16:02:19 補充: 當然得?!?我自己就無見過有人西芹+紅蘿蔔+洋蔥+己飛水的豬底雞骨+己飛水的豬底雞骨再炒香+煲 或 豬骨精咁做,咁麻煩,又語味的,如果想d湯靚d加豬骨和一隻雞就得,西芹+紅蘿蔔+洋蔥香葉一片不用了。(成本太貴)(語記得同你講要加雞粉的)茶餐廳的通粉湯底大部份如是!

其他解答:

你呀sir 教嘅係羅宋湯呀, 唔係蕃茄湯底 蕃茄湯底最簡單係用新鮮蕃茄4個加洋蔥1個, 中火煲30分鐘包你話正呀 出面會加味精, 非常唔健康但好味, 你可以用雞粉代替, 會超正 我有個茄皇湯麵食譜, 希望幫到你 http://hk.myblog.yahoo.com/tony-karen/article?mid=14198
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()