標題:

彩虹冒險,想要魔杖鞋,但不知甚麼屬性好

發問:

我如用土/水魔,配上杖鞋,但近攻的魔又好像不是太好用。我如用火魔杖鞋,但我已有風魔劍鞋,又是用遠攻的魔好像又不太好! 想問一問,大家建議我用甚麼屬性(不要風)? 杖鞋配甚麼屬性是最好的? 請給原因 更新: 我已決定用火裝囉 因為我多數用兩個風男啦、、火男同埋舊火女 更新 2: 雖然我都用水男,但兩個風男同水男,我用劍都ok 所以我而家要理既係我用既遠攻角,我唯一用得最多就係舊火女! 更新 3: 你地答得都咁好,我唯有交比公眾決定,希望大家唔好亂投喇吓! 不過我會投第三位一票囉,因為個人傾向第三位個回答多D,咁樣做係比大家都有個機會,希望你地唔好投「造馬」票作弊 更新 4: 諗左一晚,覺得……都係選最尾個位好,佢夠用心

最佳解答:

其實,最好就係三樣都用哂同一個屬性,咁樣攻擊人ge 成功率會高d。如果用近距離的魔,奶油(天使) 配水魔係最好ge,唔單只快,範圍都大。哈潔兒(蝙蝠) 唔係話唔好,雖然範圍都大,時間亦長d, 但就要等佢爆完先走得。遠攻ge 火魔就緊係配火女(夏姆) 最好,殺傷力大d,玩任務都好。風魔則勝在夠快。團隊、水晶爭奪戰、王者之路、土撥鼠(遊戲)等等用咩攻ge 魔都好架啦!但係任務 呢d 用遠攻就好d。近攻ge 魔最好用行得快ge 角色,咁樣爆完之後容易d 走。 我會揀火lor, 慢就係慢?少少,但係係邊到用都得ma。 杖鞋配水同火屬性最好(識飛gor d),因為佢地遠攻勁d。好似奶油呢個角色咁,佢會自己補HP、MP,所以唔洗要吊飾都得,火女 (夏姆)都係,佢冇汽好快就會回升返。而土女(哈潔兒)不留都咁快,如果你技術好,唔洗鞋都得啦!風女(愛瑞莉) 通常都要用吊飾,因為佢地射箭射射就冇汽,用吊飾好快可以回升返。杖唔洗講,凡係用遠攻ge 角色,用杖都可以提高d 攻擊力!不過對近攻d 角色ge 影響幾乎係0 ge,因為話明係近攻,就緊係用返d 劍呀、斧呀gor d 啦! 其實,揀咩裝,隨你喜歡啦!覺得咩適合自己咪用咩。

其他解答:

風=出招快d 火=高攻 水=用小d野(sp果d) 土=高防 如果你想要多d卡用以用火<魔><杖><色> 咁就可以打火5搵卡 如果pk的就可以用土<魔><斧><甲> 咁又高防又高攻 用水eq就可以平均d,果為水用sp果d小所以可以打消耗戰....所以我會用水而且水魔唔係1體,仲可以扣小其他d mp 咁pk都幾勁 另外水魔可以玩大亂,係咁爆人好易死 希望可以幫到你啦^^

  

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()