標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

迦密中學(九龍城)

發問:

我讀將軍澳天主教小學.......讀精英班......170幾人考20名內............鋼琴3級(e家冇學)......冇運動同music既校隊.........冇咩參加校外比賽..........拎左3個好學生同學會(操行美德).......老師話我美勞有天分~ Q1:我入迦密中學(九龍城)的機會大唔大?? Q2:佢揀學生係主要睇咩科?? Q3:E間學校好唔好????同BAND幾??? Q4:校風??? Q5:佢揀學生睇唔睇課外活動??? Q6:大唔大壓力??? Q7:如果我唔係好大機會入E間.....以我既條件......我最好入邊間(一定要九龍城/西貢區)??? 答曬所有問題......

最佳解答:

Q1:我入迦密中學(九龍城)的機會大唔大?? >> 都ok大架 Q2:佢揀學生係主要睇咩科?? >> 科科都睇,應該會特別睇中、英、數 Q3:E間學校好唔好????同BAND幾??? >> 好,band 1 Q4:校風??? >> 純樸,我校一些算不上乖的學生轉到其他學校繼續升讀時,被該校的老師稱讚乖好學生 Q5:佢揀學生睇唔睇課外活動??? >> 偏向學業方面居多 Q6:大唔大壓力??? >> 大唔大壓力...要睇下你承受壓力的程度去到邊,但我可以告訴你功課多、quiz多、校規嚴謹 Q7:如果我唔係好大機會入E間.....以我既條件......我最好入邊間(一定要九龍城/西貢區)??? 對西貢區的學校不是太熟識 九龍城區的話.....maybe丘佐榮啦

其他解答:

Q1a:很大 Q2a:中文,英文,數學和常識 Q3a:很好,BAND1 Q4a:好 Q5a:睇,合唱團 Q6a:唔大,仲好輕鬆 Q7a:一定要九龍城|||||算吧啦 人地學校成績好運動出色
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()