標題:

揀中學呀...幫幫忙呀唔該~~

發問:

揀中學呀...幫幫忙呀唔該~~五年級上學期 中:B 英:B 數:B 操行:B+五年級下學期 中:B 英:B 數:B 操行:A-六年級上學期 中:B 英:B 數:B 操行:未知(應該都係A-)以我咁既成績,入唔入到以下呢幾間中學!?第1志願:呂郭碧鳳(我有個阿哥o係度讀,係咪易入d架??)第2志願:未諗到(一係蒙民偉,一係梁季彜~但係我想入蒙民偉多d,聽講蒙民偉就黎轉做英中,係咪真架??但係我d英文又唔係好好...)你地覺得我係band2頭定係band2中!?除左以上呢幾間之外,仲有邊間中中同埋男女校啱我!?(要係in觀塘區既~)*有野請直言,我唔會介意!~thx!! 顯示更多 揀中學呀...幫幫忙呀唔該~~ 五年級上學期 中:B 英:B 數:B 操行:B+ 五年級下學期 中:B 英:B 數:B 操行:A- 六年級上學期 中:B 英:B 數:B 操行:未知(應該都係A-) 以我咁既成績,入唔入到以下呢幾間中學!? 第1志願:呂郭碧鳳(我有個阿哥o係度讀,係咪易入d架??) 第2志願:未諗到(一係蒙民偉,一係梁季彜~但係我想入蒙民偉多d, 聽講蒙民偉就黎轉做英中,係咪真架??但係我d英文又唔係好好...) 你地覺得我係band2頭定係band2中!?除左以上呢幾間之外,仲有 邊間中中同埋男女校啱我!?(要係in觀塘區既~) *有野請直言,我唔會介意!~thx!!

最佳解答:

我係觀塘區中學生,應該可以答到你既問題. 你既成績都好平均下wo!雖然係咁,但係都難入band1中學,博中中都得既.應該係band2中上既成績黎啦. 不過你係男定女?如果女既話我覺得你可以試下梁式芝書院呀,但係如果你唔係既話就算啦.如果你而家係自行選校既,你可以選呂郭同蒙民偉2間,但係如果你已經到左統一選校既話,我會覺得你唔好選哂2間囉,最好係呂郭同蒙民偉2間入面選1間你較中2既/你覺得有較大機會入既,咁應該好過選哂2間. 其實仲有基智中學都唔錯.如果藍田既你都ok既話,基孝中學同五邑司徒浩中學都有得諗.

其他解答:

兄弟唔計..你都can go五邑c x浩 你係band2中high點我都係觀塘我你小六我choose ktgss and 順利天主教中學

  

arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()