標題:

沙田區中學

發問:

想問下梁文燕好D定係楊葛小琳呢 ? 因為D老師不斷讚楊葛小琳好, 明天要去梁文燕面試, 我到底選邊間 ? 1) 梁文燕 (好似會考成績麻麻地) 校風如何? 學校設施足夠嗎 ? 其他老師人品好嗎 ? 是否用心教學 ? 2) 楊葛小琳 (話努力緊, 好似會考成績幾好) 3) 馮黃鳳亭 (好多人話唔好, 又有D人話好) 沙田區 Band 2 頭有那幾間 ?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

小學老師都係聽其他人講先比意見你﹐唔好信到十足。 無可否認梁文燕學生會考成績有下滑﹐ 梁文燕唔係名校﹐學生質素有波動都在所難免。 學校設施係全區最強之一﹐有攀石牆; 學校總面積好大﹐PE堂唔洗出街跑步; 有小食部(對我地來說,不是必然的)、課室有locker……等等 學校老師對住學生都幾好﹐ 以校長為例﹐ 校長以前教物理﹐ 我F2,F3 試過上佢數學堂﹐F4讀理科﹐問佢物理都冇問題。 師生關係都良好﹐時不時見有D學生同老師一齊食飯。 官校政策係每年都要調走一部份老師﹐又調入一部份老師﹐ 但梁文燕大部份老師o既梁文燕教咗十年以上﹐ 教足十幾年都冇比人調走﹐師資當然有保證。 校風係中等。 註: (1)PE堂有游水堂及網球堂 (2)全校學生都可於午膳時間外出 - 由1245 - 1350 (3)學生唔比帶電話 (4)會考最高分 : 25-27 ; 高考最高分 : 3al拎3A

其他解答:

1) 梁文燕(唔知) 2) 楊葛小琳(老師話呢間唔錯) 3) 馮黃鳳亭(好多band2的學生入去) band 2 頭的還有: 馬崇 青年會書院 胡忠 基督|||||哈哈 我初初升f.1 o個時都係梁文燕同楊葛小琳都收, finally 都係choose 左梁文燕, coz 佢近我屋企多d. 1) 梁文燕 (好似會考成績麻麻地) 校風如何? 學校設施足夠嗎 ? 其他老師人品好嗎 ? 是否用心教學 ? 梁文燕今年差啫, 下年一定好好... (下年到我考會考lu haha) maybe f.6 可以收曬原校生... ^^ 校風如何? okay la... 壞學生間間學校都會有, 只係多定小啫. (我係局內人一定話好好ga) 學校設施足夠嗎 ? (梁文燕) 好肯定咁話比你聽, 一定唔足夠. 但梁文燕一定足夠過楊葛小琳! at least the school area of 梁文燕大過楊葛小琳先啦. (although 梁文燕 is quite big, the place of students to use is small. just like a basketball area) 其他老師人品好嗎 ? 是否用心教學 ? 梁文燕: le 條我可唔可以唔答呀... (to be honest: 我一直都覺得 d 老師唔係咁care d 學生... maybe this is my personal problems only) 其他問題我唔係咁sure, 唔想比錯comment 你 2008-07-10 15:32:08 補充: actually 我唔係咁中意自己間學校, 所以我唔會叫人入梁文燕, even 我會打d 野出黎叫人唔好入梁文燕 不過只係because of 個人問題... up to u la|||||楊葛小琳幾好嫁 校風唔錯 學校有高清既電視台 其他老師人品係好好既 用心教學就一定啦 有D Miss係岩岩先教書 好有愛心嫁 唔明既 佢地一定會答到你明
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食2017 的頭像
    香港美食2017

    香港美食2017

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()