close
標題:

佐敦嘉賓大廈邊度有得墮胎?(急找墮胎診所!!thx)

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

請問佐敦嘉賓大廈邊度有得墮胎?? 另外還有邊間診所可以墮胎?? 唔要家計會同媽媽的抉擇啊.... thx thx thx!!!

最佳解答:

如果你選擇黑市. 不如去深圳或珠海地方的醫院. 我去過珠海的醫院. 年齡可以不說真. 身份證也不需要. 除非住院.但是你也可以說沒有帶. 何況比黑市安全很多.!

其他解答:

相比香港墮胎要求,深圳這邊要簡單一些,不過選擇的婦科機構一定要正規,畢竟任何的手術都存在一定的風險|||||大家或可以參考一下以下文章,以取得進一步知識和資料,當中亦有提及那些途徑和方式.... 香港合法墮胎{legal abortion}的理由 及 合法墮胎診所/醫院途徑/名單...... 香 港 是 可 以 合 法 墮 胎 的 。 只 要 有 兩 位 註 冊 醫 生 認 為 你 是 有 充 份 的 理 由..... http://clinic24.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1894822 24小時診所(門診 醫生 醫務所)Clinic 24|||||邊度有得墮胎? may2005_17@yahoo.com.hk 我有左 1 個月左右 ~~快急|||||黑市診所千其咪信... 我之前有個FD去過..佢話果度冇得麻醉..疼得好辛苦 我幾個月前落過 你有咩問題可以E-mail問我:mryohei@yahoo.hk 我可以幫到你|||||其實如果你洗得起錢,旺角中心18樓果度有醫生睇,我之前試過不過要夠18歲,用左10000$全身麻醉,去私家醫院同你做放心好多|||||香港既地址..黑市信得過.... 你可以add我 doraemon6628@hotmail.com 我幫到你一定幫
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()