標題:

荼餐廳飲品幾多kcal?

發問:

我平時中意飲既野得3項~ 1)熱檸水 2)熱好立克 3)凍檸茶 請話我知佢地幾多kcal. 4)凍飲同熱飲既kcal係咪一樣呢?例如熱好立克同凍好立克既kcal係相同嗎? PS:唔好POST曬全部荼餐廳飲品資料比我,我ONLY需要知道這3樣邊個肥D

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

熱檸水少甜Kcal 40,熱好立克1匙15g粉Kcal 59,凍檸茶跟熱檸水一樣

其他解答:

你是否決心最後一次減肥? 減肥的種類很多 但要選擇適合自己的方法卻最令人煩惱 減肥一定要揀o岩自己ge方法 簡單 快捷 見效 經濟 最緊要係健康&唔反彈 我朋友由細肥到大 試過好多方法都減唔到 之後佢用左d 低熱量 高營養ge食物(碧咸都用緊ge產品)之後減左30磅 而家越來越靚 越來越fit 線條好靚 重點係幾年冇反彈~~~ 瘦唔一定係最靚 追求健康瘦 線條美先至最關鍵 如果真係想減肥 可參考下哩個網站 入面有d成功減肥個案 http://www.healthcometrue.com/pretty 如果想知自己屬於邊種肥 可以click 聯絡我們填返張form 有顧問約你做個免費健康分析 一定幫到你!|||||呢個website有卡路里表! 坊間流傳好多減肥方法,冇根據支持未必有效果! 要減肥一定要用安全同健康既方法先會減完唔肥返! 你係咪想型d,令d,fit d又健康d? 我知道有左個簡單又健康既方法啵! 我朋友本身肥肥地.呢排見佢fit左! 佢用左1個月減左10磅.其中9磅都係脂肪! 依家越來越瘦! 但係佢面色仲好過以前!好健康! 追問之下佢介紹左個網站俾我, 都係網站既顧問幫佢改善身形, http://www.yourhealthyshape.com/betrue [[ 填完form會有營養顧問免費跟進^^ ]] 而我好瘦.但係有肚腩同下身好肥, 用左顧問既方法3個月增左9磅, 不過個肚腩冇左,大脾都瘦埋, 成個人既shape好令.自信心返哂黎! 同時仲令身體健康左,個人fit左又令左! 我諗1定都可以幫到你姐!
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 香港美食2017 的頭像
    香港美食2017

    香港美食2017

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()