close
標題:

請問邊到有得買負離子直髮夾啊!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

天然有冇得買?總知近住葵芳,荃灣DD地方.....仲有邊d牌子好d?品質有冇保證?.......大約幾錢? 更新: 雖然問題好多,希望大家可以幫幫手

最佳解答:

我住係葵青區嫁...你知唔知葵涌廣場係邊到呀?葵涌廣場的2樓....去買壽司個邊..姐係近住"太陽"個間店的過少少(太陽係買手飾個d野)個間野我記得既話好似係春之秀...我都唔係好記得...天然應該就無得買啦~佢個到好似靜係賣洗頭個d野... 希望幫到你~ ^v^ 2006-11-04 15:34:25 補充: 唔好意思...我未用過直髮夾...唔知點答你邊隻好...或者你去到個間店到問下佢地邊隻好

其他解答:

天然果d唔掂架!如果你想買就買young呢隻牌子啦,我用緊,好好用,不過我勸你唔好去春之秀lo,揾笨X,又串到死,不知所謂,我睇完話唔買住要考慮一下個老板就大大聲話我唔買就唔好叫佢ling出泥睇,所以我發誓以後都唔會幫襯佢!又好在當時無買,因為我行落樓下果間度買左,樓下果間態度好好多,而且只賣$240,樓上賣$399!所以你都係去樓下果間好d,樓下果間叫hairempire,係葵涌廣場一樓金星茶餐廳隔離,好易揾。
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()