close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

大埔區小學校際田徑錦標賽-英文(20點)

發問:

唔該我想要--大埔區小學校際田徑錦標賽既英文 同埋大埔區校際游泳錦標賽既英文,唔該~~~ 更新: 多謝哂,可唔可以幫我做多樣野,就係我要入ti-i,要做一篇文,少過100字..(英文)本人PE好勁,幫我唸唸,THX 更新 2: +多樣,接力邀請賽同埋男女混合賽既英文

最佳解答:

大埔區小學校際田徑錦標賽 Tai Po District Primary Schools Athletics Championships 大埔區校際游泳錦標賽 Tai Po District Inter-School Swimming Championships 希望本人可以幫到您啦.... 英文冇難度、有咩唔識隨時問我!!!

其他解答:

這裏可以幫到你 http://yahootwia.host222.dns3.com.cn/yahoo.com.hk/hk/auction/178987536
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()