close
標題:

有咩學校收中四...thx幫幫手

發問:

我成績...唔太好...操行c+ 有咩學校會收我呢d中四生 更新: 我之前讀讀下中四就冇讀.... 我住黃大仙.... 官糖將軍澳果d都冇問題最緊要係一個中四學位 thx

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

讀讀下無讀, 就真的大問題, 首先你操行很差, 面試時你必被問 你為什麼中途退學? 有什麼原因使你會自己放棄學位? 還是校方以什麼理據迫你退學? 你因什麼行為問題或違反什麼校規而操行分差? 除非你能給滿意的答案, 否則即使大埔區的官津日校都未必收你, 但你應該盡力試試. 如你認真的試過5間或以上都不收, 你就試試夜校. 但我會強烈建議你先試日校. 希望你真的去珍惜讀書的機會.

其他解答:

新法~ Band3...|||||大埔官中好似收緊中四學生 你去睇睇呀!!!睇下岩岩你, 唔知近唔近你??希望幇到你!!
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()