標題:

急!(有心人請進)10marks*

發問:

你地咁多人知唔知道”腸風痛”係點醫架? 請各位高人指點. 我既親戚有呢種問題. (唔好答話係去睇醫生就得.) 要中POINT. thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 更新: 但係我個親戚佢運食野都會覺得腸果d位痛. 上次我比左粒提子佢食. 佢都話自己腸痛. 其實之前佢睇左醫生. 醫生話佢個胃損左(7yearsago). 之後(thisyear). 佢又係有同一種既病. ....

最佳解答:

我想你要知道,所有患病人,身體是過高酸性的。 酸性身體是怎樣導致的? 就是人食物所致,何解? 所有肉類和五穀,都是酸性的食物,唔可以唔食飯、面粉,但可以唔造食肉獸。 過多酸性會侵入體內細胞、血液、器官等等,病原始來,免疫系統而下降,無法抵抗外敵和內敵,如長期瘀塞,異變細胞越多,免疫系統應付不來,就是癌症。 所以首先要改變飲食習慣,多食鹼性的如蔬菜、生果、瓜類、菌菇類,對人體有益,因人是弱鹼性身體,接受這鹼性食物。 如奶茶、檸檬茶紅茶造的酸性很高不宜飲用,蒸餾水都是酸性高,電水煲的翻滾水更不宜飲水,致癌物高,每天飲用等同慢性自剎。 有只佰靈仙姬細胞修復液,可以攻擊產生的癌細胞,抑制癌細胞增殖,包住癌細胞且排出體外,抑制癌細胞生成。 顯著幫助到重病和癌症及腫瘤患者,促進正常細胞再生與活化。 留電郵或回復,給你資料。 祝健康!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

其實我都不太明白是什麼? 可能有機會是基因遺傳,又或是從前有什麼大病或做過什麼大小手術,因為都可能因這問題會引到”腸風痛”,形成後遺症. "加上有好多問題都在醫學上不能解釋的"
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()