標題:

取消拎取綜援問題,疑問很多 請求幫助~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我本身同屋企人攞緊綜援,都攞左好耐,但近來我搵到份工,不過人工好低,我都諗住照做,唔想再攞,我就同老豆講左話唔攞我果份,但佢就話得,不過要我搬走,講真丫,我份工人工真係好低,3-4K左右,搬出去真係好大問題,我只係唔想攞,每個月比返千零2千蚊屋企人,繼續同佢地住,但老豆唔肯,佢話唔攞就要走,驚比人知查到,其實我自己心中有數,只要唔講根本冇人會知道,只係我老豆驚青,死板,驚比人知道我係度繼續住,我真係好苦惱,唔通一世綁係度咩,有冇人可以教下我點做~~~!!!!?THZ.. 更新: 各位,多謝大家既解答,我比佢地扣幾多其實冇所謂,我只係想綜援無我名,如果我取消攞綜援,咁我係咪唔可以再留係呢間公屋住?(我會每月比返屋企人生活費),我老豆驚死,驚比人知道,佢話如果我取消就要搬走,我搵得少,但我至少想搵間屋住,但出邊租屋真係吃不消。請求幫忙~~!!

最佳解答:

哈!你真係好彩, 初一我剛拜年, 我那位親戚在社會福利署綜緩部做的,我亦有問過呢個問題。 一家人攞綜緩社署會幫你計數,就算你一個人出來做野,你搵3~4K ,社署會同你計比例, 係你地個筆綜緩金度扣既;例如﹕你屋企攞緊1萬二千元,你搵3 ~ 4千元, 計番條數, 七除八扣起碼都冇左1 ~ 2千左右,係唔會因為你一個人出黎做野,社緩就會唔計你個份人工,而係會扣除的; 就算你搬左出去又唔攞綜緩,社署都會扣起你個一份的,唔會因為你唔係度住而冇扣你個份 重有你本人係唔使搬出去住既,綜緩部會扣除你搵既薪金,咁你可以唔使搬出去住囉, 到時你重可以大大聲聲同人講,我自己出來社會工作,綜緩部亦有扣除你的錢,那時又唔會比人話你白囉錢了。 那時你可以有番自信心啦!講真你地唔係唔搵野做, 而係社會問題,有人都搵唔倒人做,而係D老板揀人, 人要正,又要人工平,但係人係唔可以搵得太少錢。 會福利署 九龍城及油尖旺區福利辦事處 旺角社會保障辦事處 地址 九龍旺角道壹號旺角道壹號商業中心22樓及23樓2302-3室 辦公室電話 2396 5744 傳真 2391 2433 或者你打去呢度問一問, 你唔好講你係你自己先, 當係問一個問題, 你睇下對方點樣答你。

其他解答:

我剛剛向一個網友推介明愛。看到你的問題,也作同一推介吧! 你可到付近的明愛社區中心,把你的問題,向那裡的姑娘傾訴,求她們幫你解決好了! 我住近堅道明愛,曾得到那裡的姑娘很大的助力呢!
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()