標題:

尿道炎`急哇;;;}}}

發問:

我系女仔`我系幾日前同男友ml`整損左陰道` 過左兩日去小便既時候有dd痛` 之後上網睇過`發現自己患左尿道炎... 1)我想問系咪一定要睇醫生`可吾可以自己買藥食!? 2)睇醫生既話`有冇比較好既介紹`?!(觀塘區) 3)吾洗睇醫生既話`有咩藥可以醫到!? 4)ml會吾會令尿道炎番發!? 5)尿道炎系咪性病既一種?! 好驚哇`我都系第一次有d咁既病... 點算好哇:'(

最佳解答:

1)我想問系咪一定要睇醫生`可吾可以自己買藥食!? 不可以自己買藥食, 一定要睇醫生, 拖得太耐會令細菌走進膀胱, 甚至腎臟 2)睇醫生既話`有冇比較好既介紹`?!(觀塘區) 你可到觀塘區賽馬會診所睇醫生, 普通科都得架啦, 那裡的醫生十分有經驗, 一定醫得好, 不用擔心 3)吾洗睇醫生既話`有咩藥可以醫到!? 一定要睇醫生 4)ml會吾會令尿道炎番發!? 適量ml不一定會令女生患尿道炎, 只是過多ml才會番發, 還要注意清潔衛生 5)尿道炎系咪性病既一種?! 不用擔心 ... 尿道炎不是性病, 不過你都要保護自己, 和男友做的時候, 記住叫佢戴安全套 ... 避免懷孕和感染性病

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

1)我想問系咪一定要睇醫生`可吾可以自己買藥食!? 緊係要啦 愈食愈衰就死 2)睇醫生既話`有冇比較好既介紹`?!(觀塘區) 我睇開個個係旺角廣華街 謝悅夫 雖然我都唔就腳 但係因為太好啦 所以一定去e間 同埋斷到尾 慳番d錢 23841347 3)吾洗睇醫生既話`有咩藥可以醫到!? 最好睇 愈來愈嚴重會好貴 4)ml會吾會令尿道炎番發!? 我諗乾淨唔會 5)尿道炎系咪性病既一種?! 可能有關 希望幫到你 仲有唔洗驚啦 睇醫生e家好平 同埋唔洗除褲比佢睇= =
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()