close
標題:

問路... 由上環港澳碼路落船 ...想去山頂... 朗豪坊

發問:

我想12月去香港旅遊... 想問下係上環港澳碼路落船.... 點去山頂?? (我想搭山頂搭纜車...) 點搭車???或mtr???? 點去....請講幾多號車或者邊個mtr站落?? 使5使轉車??要轉請講埋...thx.. 然后我想去朗豪坊.... 又搭咩車??或mtr????? 第1次到香港.... 希望有幾多講幾多我知... thx!!!!!! 仲有咩地方好介紹ar??? 有咩好野食介紹?? 有就講la....thx~^^ 我即日來回ar......唔該灑

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

由上環港澳落船坐新巴2號Start Ferry 下車轉坐新巴15c號總站下車(記得車身有山頂纜車圖案)上車回程去朗豪坊於山頂廣場巴士總站坐15巴士於中環畢打街下車轉坐MTR Mok Kwok 下車有指示食:朗豪坊有美食廣場自己選!

其他解答:

這裏可以幫到你 http://yahootwi.web31.eyweb.cn/yahoo.com.hk/hk/auction/178987536
arrow
arrow

    香港美食2017 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()